X
U¿ywamy plików cookies, by u³atwiæ korzystanie z naszego serwisu. Je¶li nie chcesz, aby pliki cookies by³y zapisywane na Twoim dysku,
zmieñ ustawienia swojej przegl±darki. Wiêcej na temat naszej polityki prywatno¶ci znajdziesz tutaj.

www.ubezpieczenie.com.pl

Ubezpieczenia - nowoczesne kana³y komunikacji i ich efektywno¶æ w sprzeda¿y

2016-08-12 11:27 pi±tek
Ró¿norodno¶æ produktów ubezpieczeniowych dostêpnych na rynku sprawia, ¿e firmy musz± konkurowaæ zarówno na p³aszczy¼nie pozyskania nowego klienta, jak i utrzymania dotychczasowych kontrahentów zapewniaj±c im kompleksowy i wysoki standard us³ug.
 
Ju¿ 15 wrze¶nia w Warszawie odbêdzie siê 5 edycja konferencji "Ubezpieczenia - nowoczesne kana³y komunikacji 
i ich efektywno¶æ w sprzeda¿y". Podczas wydarzenia poruszone zostan± takie zagadnienia jak: 
zarz±dzanie i bezpieczeñstwo; Mobilny Agent; narzêdzia wspieraj±ce organizacjê, obs³ugê sprzeda¿ow± i posprzeda¿ow± oraz doradztwo oko³o-ubezpieczeniowe; praca w sieci i wsparcie internetowe – alternatywne kana³y informacji i sprzeda¿y.
 
Prelekcje poprowadz± m.in.:
 
  • Franciszek Ziêba - Prezes Zarz±du Europejskiej Federacji Doradców Finansowych Polska, Marta Ziêba-Szklarska - Doradca ds. rozwoju Europejskiej Federacji Doradców Finansowych
"Plan Finansowy jako podstawa komunikacji miêdzy Klientem a firm± ubezpieczeniow±". Narzêdzie informatyczne jako kana³ komunikacji
 
  • Agnieszka Wnuczak - Business Account Manager, EPSON EUROPE B.V. Sp. z o.o.
"Nowoczesne i oszczêdne rozwi±zania Epson dla druku w sektorze ubezpieczeñ"
 
  • Dorota Jezierska - Dyrektor Biura Ubezpieczeñ na ¯ycie/ Biura Ubezpieczeñ Osobowych, SIGNAL IDUNA  ¯ycie Polska TU S.A./ SIGNAL IDUNA  Polska TU S.A.
"Optymalizacja procesu oceny ryzyka w ubezpieczeniach na ¿ycie, mo¿liwe rozwi±zania"

(To krótkie wprowadzenie w praktyczny ¶wiat procesu oceny ryzyka ubezpieczeniowego w ubezpieczeniach na ¿ycie, dowiemy siê kto to taki undewriter, co to jest underwriting, antyselekcja oraz zaznajomimy s³uchacza z ró¿nymi mo¿liwymi ¶cie¿kami stosowanymi w procesie oceny ryzyka które maj± na celu skrócenie procesu zawarcia umowy z jednoczesnym zachowaniem bezpieczeñstwa finansowego Towarzystwa i jego Klientów. Poznamy mo¿liwo¶ci jak sprawiæ aby ocena ryzyka ubezpieczeniowego przy zakupie ubezpieczenia na ¿ycie nie kojarzy³a siê z uci±¿liwo¶ci± przy wype³nianiu ankiet medycznych i innych dodatkowych formularzy i jednocze¶nie nie powodowa³a rozczarowania Klienta na etapie wykonania umowy ubezpieczenia (np.: odmowa wyp³aty ¶wiadczenia z uwagi na fakt zatajenia informacji istotnych do oceny ryzyka).)
 
  • Piotr Siekañski - e-Commerce Project Manager, Ubezpieczenia online.pl Rankomat Sp. z o.o. Sp. k.
"Krytyczne punkty komunikacyjne w modelu ROPO. Internetowy przekaz marketingowy a konwersja na spotkaniu z doradc±"

(Jak rozumieæ model ROPO (Research Online, Purchase Offline)? Jakie ubezpieczenia by³y, a jakie bêd± w nim promowane? Krytyczne punkty komunikacyjne, czyli kiedy u¿ytkownik podejmuje decyzje i jak z nim rozmawiaæ:na stronie www, w Call Center, u Doradcy Ubezpieczeniowego – tryb „offline”. Przygotowanie rynku ubezpieczeñ do klienta sprowadzonego z „online”.)
 
  • Wojciech Gargul - Kierownik Handlowy, Pion Rozwi±zañ Moblinych ,Innergo Systems Sp. z o.o.
"Urz±dzenia przeno¶ne Apple i aplikacje mobilne jako idealne narzêdzia wsparcia agenta ubezpieczeniowego"
 
  • Micha³ Kopyt - Polska Izba Brokerów Ubezpieczeniowych i Reasekuracyjnych
"Agile, offshore, onshore i nearshore – na przyk³adzie do¶wiadczeñ EY w du¿ych transformacjach biznesowych w zak³adach ubezpieczeñ w Europie Zachodniej i Polsce"
 
  • Marek Deutsch - Doradca Zarz±du,Pentacomp Systemy Informatyczne S.A.
"Technologie IT - wsparcie sprzeda¿y produktów ubezpieczeniowych"
 
Do udzia³u zapraszamy:
 
  • dyrektorów oraz kierowników placówek centralnych i oddzia³ów,
  • kierowników zespo³ów sprzeda¿owych,
  • agentów i brokerów,
  • osoby decyduj±ce o zakupie nowych technologii,
  • przedstawicieli z dzia³ów: rozwoju i sprzeda¿y, IT, marketingu, komunikacji, wsparcia sprzeda¿y oraz obs³ugi klienta, bezpieczeñstwa, zarz±dzania jako¶ci± i bezpieczeñstwem danych, analityków baz danych, integracji oraz systemów i aplikacji, operacyjnych oraz telefonicznej obs³ugi klienta, Call Center, komunikacji wewnêtrznej, finansowych, controllingu, windykacji i rozliczeñ, zapobiegania nadu¿yciom i oszustwom, prawnego.
 
Wiêcej informacji na stronie: http://multiexpo.pl/ubezpieczenia-1
Bezp³atna rejestracja: http://multiexpo.pl/ubezpieczenia-1/rejestracja
 
Organizatorem wydarzenia jest Polski Instytut Rozwoju Biznesu Sp. z o.o.