[wymoderowano dane personalne] kpi z klientów OC
2012-02-07 23:05 wtorek ~Andrzej
Niedawno kupiłem używane auto z polisą OC w Interrisk.. Wiem, że w ciągu 30 dni powinienem postanowić co z OC. I tak zrobiłem, bo po 10 dniach od zakupu poszedłem do słupskiego oddziału Interrisk. Przyjął mnie [wymoderowano dane personalne], zdziwił się, że chcę wypowiedzieć OC. Poczytał wypowiedzenie, przejrzał umowę, polisę OC , wypytał o szczegóły i aż się zdziwiłem. Ale zaproponował mi kontynuację OC w tej firmie. Ja jednak nie dowierzałem, że tylko będę musiał uiścić jedynie II ratę składki OC ( zbywca opłacił już tylko I ratę) i będę kontynuować OC w Interrisk. Dopytywałem o szczegóły , na to [wymoderowano dane personalne] odrzekł , że firma dba o klienta i jedyny warunek to kierowca czyli ubezpieczony musi mieć skończone 25 lat. Zatem w moim przypadku był warunek spełniony . Jedyne, co mam dopełnić to przerejestrować auto i przyjść do słupskiego oddziału przy ul Kilińskiego 31 i przepisać polisę OC na nowy numer rejestracyjny. A w stosownym czasie mam opłacić II ratę. Przybyłem do dyr., Grzelaka, choć wczoraj się umówiłem , jednak on nie raczył do biura przyjść , bo mrozy są i auto jego zepsuło się. Spotkanie przesunęło się o jeden dzien. I tu spotkało mnie rozczarowanie i wyjątkowa arogancja ze strony [wymoderowano dane personalne]. Otóż ten Pan wyparł się, że nie przypomina sobie tamtej rozmowy i ; wyliczył mi nowe OC , aż się zdziwiłem ponad 1400 zł . Biła z jego lica arogancja i buta urzędnika, który chełpi się i pastwi nad swą ofiarą. Przestrzegam wszystkich, którzy chcieliby z tym [wymoderowano dane personalne], nie powiem dyrektorem , tylko arogantem rozmawiać. Nie chodźcie do tej firmy to jest oszust. Mnie oszukał. Najgorsze jest to ,że firma Interrisk stawia na klienta a ma takich nieodpowiedzialnych pracowników jak [wymoderowano dane personalne]. Słupszczanie oraz okoliczni mieszkańcy nie chodźcie do tego człowieka o podwójnym obliczu.