Odpowied¼ do komentarza:
PZU = du¿o reklam (moc wywalonych na to pieniêdzy) = brak kasy na likwidacjê szkód!!! brak wspó³pracy z agentem-WYZYSK WY£¡CZNIE
W gwoli przestrogi i aby nie by³o ¿e jak mi nikt nie podpowiedzia³, bo gdyby¶my wiedzieli wcze¶niej bez w±tpienia nie umoczyliby¶my tylu Naszych prowizji charytatywnie.
Jako JEDNA Z NAJLEPSZYCH MULTIAGENCJI NA RYNKU WARSZAWSKIM JAKO wspó³pracownik PZU, jako ich klient. Opinia NASZA ORAZ OPINIA WIÊKSZO¦CI NAJWIÊKSZYCH I NAJLEPSZYCH MULTIAGENCJI WARSZAWSKICH jedno z najgorzej prosperuj±cych zak³amanych Towarzystw na rynku Polskim, prêdzej czy pó¼niej padnie. M³odzi ¶wiadomi ludzie ju¿ nie s± tacy g³upi i nie ³ykaj± tych staroci które wciska PZU. Doskonale wiemy ile kosztuj± reklamy w TV i jak siê to przek³ada na BRAK likwidacji i braku pieniêdzy na pomoc klientowi. Reklama typu Nasi agenci pomocni = brak agentów, brak pomocy, lub agencji wy³±czni i mo¿e by chcieli pomóc ale nie maj± ¶rodków czego oczywi¶cie PZU nie doda w reklamie :)
1) Wyzysk pracowników KIEROWNICTWO zmienia siê co 5 miesiêcy, wydoj± i zmieniaj± na "g³upich" ludzi np. z infolinii, którzy nie s± w stanie pomóc agentom. Brak wspó³pracy. Jak Ci s± ju¿ wydojeni i zaczynaj± siê orientowaæ co siê dzieje wy¿ej zostaj± natychmiast zwalniani!
2)Odradzam wspó³pracê na p³aszczy¼nie agenta/multiagenta -PRACA WY£¡CZNIE CHARYTATYWNA - zabieraj± prowizjê agentowi np. maj± wyp³aciæ 5 ty¶, a wyp³ac± 2ty¶ bo 3TY¦ t³umacz± b³êdami policzonej Kl B/M. PRZYCHODZ¡CY KLIENT DEKLARUJE ZNI¯KI NA POZIOMIE NP.60% (agent za ka¿dym razem ma OBOWI¡ZEK zadzwoniæ na P£ATN¡ infolinie i to sprawdziæ ZAP£ACIÆ I POCZEKAÆ NA TEJ INFOLINII, oczywi¶cie PZU na tym zarabia a wisi siê i czeka na telefonie pt. 0 700 ..., potem konsultant przek³amuje czêsto klasê bonus/malus (podaje nr. konsultacji a w rozliczeniu prowizyjnym agentowi potr±cana jest ró¿nica w sk³adce tyle co klient powinien dop³aciæ, zespó³ ds. b³êdów opisuje tonê b³êdów w skali miesi±ca które trzeba poprawiæ a Nasz b³±d z przyk³adu opisuje ¿e " niezgodne z klas± podan± na infolinii" i nie ma z nimi ¿adnej dyskusji robi± z cz³owieka g³upka. DZIA£ANIE NIE ZGODNE Z DZIA£ANIEM KA¯DEGO INNEGO TOWARZYSTWA NA RYNKU POLSKIM. Podsumujmy : dopóki b³êdu nie wyja¶nisz zgodnie z terminem poprawy (wyja¶niæ ciê¿ko-nie ma z kim) dopóty nie otrzymasz prowizji.
3) Klient nie ma prawa zmieniæ agenta je¶li ma ubezp mieszkanie w PZU, gdy¿ kierownicy rozliczani s± za ka¿de wystawione "J" pod presj± dyrektora, je¶li klient chce zmieniæ agenta nie daj bo¿e poza struktur± kierownika to zaczyna siê wojna miêdzy kiero a w rezultacie agent i klient s± poszkodowani. Klient wychodzi niezadowolony!
4)FATALNE WYNAGRODZENIE PROWIZYJNE-3%, TERAZ PODNIE¦LI NA6%(PRESJA je¶li nie zrobisz w skali miesi±ca planu miêdzy 30ty¶ z³-60tys z³ to rozwi±¿emy z Tob± umowê.DODAM PRZYPIS DOTYCZY CO MIESI¡C I ROK NOWYCH A NIE WZNAWIANYCH UMÓW.Inne TU 12/15% bez parcia i oczywi¶cie ze wznowieniami.
5) DZIA£ANIE NA ZASADZIE PODPISUJEMY Z TOB¡ UMOWÊ NA ROK, DWA I MASZ ROBIÆ TYLKO NOWE UBEZPIECZENIA. OCZYWI¦CIE PÓ¬NIEJ ZRYWAMY Z TOB¡ UMOWÊ je¶li nie robisz NAM planu. Technika jak w bankach, zapominaj± ¿e ka¿dy prowadz±cy dyrektor w³asnej agencji sam sobie jest szefem i nie musi siê nikomu podporz±dkowywaæ.
6) JESTE¦ PRZEZ CHWILE NAJLEPSZY bo chcesz im pokazaæ jaki potencja³ za Tob± stoi i jaki portfel, GDY CHCESZ W ZWI¡ZKU Z TYM DOSTAÆ WIÊKSZ¡ PROWIZJÊ TO JU¯ NIE MA KOMU Z TOB¡ ROZMAWIAÆ ZACZYNAJ¡ SIÊ SCHODY. Oczywi¶cie rezygnujesz bo widzisz walory innych Towarzystw oraz wspó³pracê.
7)MAGICZNE 5 TY¦. W PZU NIE ZAROBISZ WIÊCEJ NI¯ OKRE¦LON¡ DLA CIEBIE PULÊ PIENIÊDZY NAWET JE¦LI PODWOISZ ILO¦Æ KLIENTÓW TO KIERO DOWALI CI RÓWNIE¯ NIESPOTYKAN¡ SZKODOWO¦Æ Klienta 100% I ZOSTAJE CI POMNIEJSZONA PROWIZJA. OCZYWI¦CIE ODGÓRNIE ZABRONIONE JEST MÓWIENIE PRZEZ KIERO SK¡D BIERZE SIÊ SZKODOWO¦Æ CYT. KIER.:"NIE DOWIESZ SIÊ, WIÊC TYM SAMYM NIE WYELIMINUJESZ SZKODOWEGO KLIENTA, ZABRONIONO MI POWIEDZIEÆ." OCZYWI¦CIE NIEZGODNE Z ZASADAMI PANUJ¡CYMI NA RYNKU ALE ZNAJDUJE SIÊ W UMOWIE PZU.
7) PRZEDE WSZYSTKIM NIEOP£ACALNI: W PZU DAJMY NA TO ZAP£ACISZ ZA PAKIET 2500Z£ I POWINIENE¦ Z TEGO DOSTAÆ 250Z£ PROWIZJI A DOSTANIESZ=0 I BÊDZIESZ MUSIA£ DOP£ACIÆ ZA Z£¡ KL B/M, BRAK ZDJÊÆ W TERMINIE, BRAK ROZLICZENIA cokolwiek.. W INNYM TU TO UBEZPIECZENIE BÊDZIE KOSZTOWA£O 1500Z£ DOSTANIESZ 15% PROWIZJI = 225Z£ MENAGER ZAWSZE CI POMO¯E, DOSTANIESZ PREMIE, KLIENT WYJDZIE ZADOWOLONY, BÊDZIE MIA£ DOBRA LIKWIDACJÊ WIÊC WRÓCI!!!
8) WSZYSCY AGENCI Z WYJAZDÓW UZNANIOWYCH ZA NAJLEPSZE US£UGI I SPRZEDA¯ (PZU NIE ORGANIZUJE TAKICH WYJAZDÓW) POSIADAJ¡CY PZU G£O¦NO I WYRA¬NIE ARTYKU£UJ¡, ¯A£UJ¡ ¯E PODPISALI I SIÊ MÊCZ¡ Z TYM TOWARZYSTWEM!
9) I w koñcu rachunki, PZU ka¿e wystawiaæ sobie rachunek na te 5ty¶ z przyk³adu a nie na kwotê otrzyman± 2 tys, tym samym p³acimy podatek od 5 ty¶. T³umacz± to swoistym zwrotem którego dokonaj± gdy tylko agent wyja¶ni wszystkie b³êdy, chyba nigdy siê to nie zdarzy³o.
10) Klienci na to TU zdarzaj± siê naprawdê rzadko i to multiagent musi siê staraæ by pozyskaæ takiego klienta. Wiadomo ¿e nikt nie bêdzie strzela³ sobie w kolano. Tak wiêc BEZ STRESU nie ma tu mowy