Odpowied¼ do komentarza:
Nie polecam !!! Niekompetentni, nierzetelni !!!!
Wszystko jest piêknie i ³adnie jak p³aci sie skladkê. Ja ze swojego obowi±zku terminowego regulowania skladki wywi±zujê sie sumeinnie, niestety nie mogê tego powiedzieæ o sposobie za³atwienie mojego roszczenia. Po miesi±cu ciszy od zg³oszenia szkody- zalanie kuchni przez s±siada- zaczê³am wydzwaniaæ do towarzystwa ( firma ma 30 dni na zalatwienie zgloszenia). I oto co s³ysza³am tak ju¿ szukaj±, pani w oddziale w którym zglosi³am szkodê najpierw przez tydzieñ dowiadywala sie w centrali co sie dzieje z moim zg³oszeniem, jak juz po tygodniu by³am w¶ciek³a, czego nie ukrywa³am zadzwoni³ kto¶ z Katowic. Kobieta mi³ym g³osem oznajmi³a , ¿e moje dokumenty zaginê³y, a ona ma za zadanie odtworzyæ je. Wykaza³am siê cierpliwo¶ci± i wzglêdnym zrozumieniem. Potem przez kolejne 3 tygodnie wys³uchiwa³am, ¿e jeszcze dwa, jeszcze trzy dni, pod koniec tygodnia itd. Po trzech tygodniach zadzwoni³am do przedstawiciela u ktorego sk³ada³am wniosek pytaj±c ju¿ wprost o adres , na który mogê napisaæ skargê. Pani zaczê³a wypytywaæ dlaczego, opowiedzia³am, ¿e juz podobno od tygodnia szkoda jest zatwierdzona do wyp³aty , ¿e firma ma podobno dwa dni robocze na przelew a pieniedzy na koncie jak nie mia³am tak nie mam. Obieca³a dowiedzieæ sie co siê dzieje i oddzwoniæ, oddzwoni³a mówi±c, ¿e jest awaria systemu bankowego i nie moga realizowaæ przelewów, co ju¿ bylo totalnym przegiêciem dla mnie, jako osoby pracuj±cej w banku. Nie potrafie zrozumieæ, ¿e mo¿na sie w taki sposób t³umaczyæ, ¿e firma od 4 dni nie realizuje wyp³at. Oczywi¶cie powiedzia³am co my¶le o takim t³umaczeniu, ¿e dla mnie to kompletna bzdura, ¿e mo¿e byc w banku awaria ale nie 4-dniowa. I co po po³udniu okaza³ao siê, ¿e pieni±dze mam na koncie i juz awaria zniknê³a ???? Szukam innego towarzystwa aby od nowego roku ubezpieczyæ mieszkanie, sorry ale w dzisiejszych czasach nie mo¿na pozwoliæ sobie na takie traktowanie klienta.