Nie polecam !!! Niekompetentni, nierzetelni !!!!
2011-11-25 08:21 piątek ~karolina
Wszystko jest pięknie i ładnie jak płaci sie skladkę. Ja ze swojego obowiązku terminowego regulowania skladki wywiązuję sie sumeinnie, niestety nie mogę tego powiedzieć o sposobie załatwienie mojego roszczenia. Po miesiącu ciszy od zgłoszenia szkody- zalanie kuchni przez sąsiada- zaczęłam wydzwaniać do towarzystwa ( firma ma 30 dni na zalatwienie zgloszenia). I oto co słyszałam tak już szukają, pani w oddziale w którym zglosiłam szkodę najpierw przez tydzień dowiadywala sie w centrali co sie dzieje z moim zgłoszeniem, jak juz po tygodniu byłam wściekła, czego nie ukrywałam zadzwonił ktoś z Katowic. Kobieta miłym głosem oznajmiła , że moje dokumenty zaginęły, a ona ma za zadanie odtworzyć je. Wykazałam się cierpliwością i względnym zrozumieniem. Potem przez kolejne 3 tygodnie wysłuchiwałam, że jeszcze dwa, jeszcze trzy dni, pod koniec tygodnia itd. Po trzech tygodniach zadzwoniłam do przedstawiciela u ktorego składałam wniosek pytając już wprost o adres , na który mogę napisać skargę. Pani zaczęła wypytywać dlaczego, opowiedziałam, że juz podobno od tygodnia szkoda jest zatwierdzona do wypłaty , że firma ma podobno dwa dni robocze na przelew a pieniedzy na koncie jak nie miałam tak nie mam. Obiecała dowiedzieć sie co się dzieje i oddzwonić, oddzwoniła mówiąc, że jest awaria systemu bankowego i nie moga realizować przelewów, co już bylo totalnym przegięciem dla mnie, jako osoby pracującej w banku. Nie potrafie zrozumieć, że można sie w taki sposób tłumaczyć, że firma od 4 dni nie realizuje wypłat. Oczywiście powiedziałam co myśle o takim tłumaczeniu, że dla mnie to kompletna bzdura, że może byc w banku awaria ale nie 4-dniowa. I co po południu okazałao się, że pieniądze mam na koncie i juz awaria zniknęła ???? Szukam innego towarzystwa aby od nowego roku ubezpieczyć mieszkanie, sorry ale w dzisiejszych czasach nie można pozwolić sobie na takie traktowanie klienta.