Niezadowolony
2015-05-14 07:50 czwartek ~Poszkodowany
Szanowni Pañstwo, kierowca z polis± Aviwa uszkodzi³ mój samochód. Szkodê zg³osi³em. Otrzyma³em informacjê ,¿e do trzech dni roboczych zadzwoni do mnie rzeczoznawca. Rzeczoznawca ,nie zadzwoni³. Po mojej interwencji na infolinii, rzeczoznawca zadzwoni³. Zrobi³ ogledziny pojazdu 12 maja. Do trzech dni po ogledzinach nie dosta³em ¿adnej informacji, dotycz±cej zaproponowanego odszkodowania . Mój pojazd jest uszkodzony, z wystaj±cym elementem (Zderzak) i nie mo¿na siê nim poruszaæ , bo stwarza zagro¿enie. Nie mogê te¿ go odstawiæ do naprawy , bo nie mam wyceny. Dzwoni³em dzisiaj do swojego ubezpieczyciela (PZU) i zaproponowali ,¿ebym zdecydowa³ siê na zamkniêcie szkody i zg³osi³ to bezposrednio w PZU , mój ubezpieczyciel wyp³aci pieni±dze,za szkodê i dalej bêdzie prowadzi³ korespondencjê z firm± AVIVA. To jest bardzo pomocne dla poszkodowanego.Godne pochwa³y,¿e ktos tak potrafi dbaæ o swoich klientów. szczerze mówi±c jestem zmêczony ju¿ ta spraw± i chcia³bym to wszystko zamkn±æ. Prze³ozy³em planowany urlop ,bo mysla³em ,¿e tak prosta sprawa zostanie zamknieta w ci±gu kilku dni. Za godzinê zacznie siê dziesi±ty dzieñ od czasu kolizji. samochód móg³ byæ ju¿ dawno gotowy. Niestety muszê korzystaæ z komunikacji miejskiej. Jest to bardzo prosta sprawa, klasyczne najechanie na ty³ pojazdu poprzedzaj±cego,o¶wiadczenie sprawcy, b³yskawiczne zg³oszenie i potem dzwonienie do ubezpieczyciela ,dzwonienie i znowu dzwonienie. Pomijam juz fakt, ¿e nikt nie odpowiada na maile ,które przychodz± z numerem szkody.