ODRADZAM WARTA
2017-11-15 21:39 środa ~PAweł
ODRADZAM COKOLWIEK Z Warta
Warta Dla Państwa elastyczność to tylko słowo, nie wiem skąd i na jakiej podstawie dostaliście wyróżnienie. W mojej opinii i po doświadczeniach jakie w ostatnim czasie nabyłem, WartaO odradzić Państwa produkty. Może pokrótce opowiem sytuację... W piątek tj. 10.11.br doszło do kolizji drogowej. Sprawca miał ubezpieczenie OC Warta. Sprawa została zgłoszona tego samego dnia z prośbą o auto zastępcze. W związku, że był to już wieczór a w Sobotę Święto Państwowe zgodziłem się na podstawienie auta najpóźniej do g. 8.00 w Poniedziałek. Ze względu na pracę jaką wykonuję zaznaczyłem iż ma to być auto z hakiem do 2,5T. najlepiej SUV lub Pickup, adekwatny do auta, które zostało uszkodzone. Prowadzę firmę budowlaną i z racji profesji niezbędny jest napęd 4x4. Moje uszkodzone auto ciągnie na co dzień przyczepy. Dziś mamy Poniedziałek g. 17.00 od rana nie było kontaktu z Warta. Moje 3 interwencje zostały brzydko to nazwę OLANE, na nic prośby i błagania o kontrakt nie wspomnę o informacji kiedy auto mogłoby być podstawione. Po wielu prośbach udało się doprosić o numery telefonu do firm współpracujących z Wartą aby na WŁASNĄ RĘKĘ poszukać auta odpowiedniego do wykonywania zleceń. Na nic to... wypożyczalnie oferują Crossovery z masą na haku max 750kg. Pozwoliłem sobie na kolejny (w sumie 4) telefon doi obsługi szkód. i teraz Mistrz programu.... Dowiedziałem się, że Warta nie zapewni mi auta zastępczego. Na zapytanie czy mam szukać auta na własną rękę dowiedziałem się, że mogę lecz nie ma gwarancji, że Ubezpieczyciel zwróci koszty wynajmu auta. Jeżeli tak Warta dba o klientów prowadzących działalność gosp. to gdzie tu słynna elastyczność dla firm? Nie mam pojęcia kto i na jakich zasadach przyznaje takie wyróżnienia... Brak zaangażowania pracowników, brak merytorycznej pomocy, klient zostaje sobie sam z problemem i szkodą. Zamiast wydawać pieniądze na reklamy i wyróżnienia powinniście zainwestować w pracowników i ich wyszkolenia, system pracy, który pozwoli na szybkie załatwianie spraw petentów, i najważniejsze szybszy przepływ informacji.... Z DALEKA OD WARTY!!!!!
Edit 14.11.17 g. 11.00 dzisiaj dostałem oficjalne pismo od Warty ze auta nie będzie. Nie ważne ze że w sumie 5dni od obietnicy podstawienia. Musiałem stoczyć batalię przez telefon aby zostać choć poinformowany. Mało tego... znalazłem auto już sobie sam. Na hasło Warta samochód zastępczy Pan jakoś dziwnie zareagował i poprosił o gwarancję płatności. Co na to warta? "Sprawa została skierowana do działu samochodów zastępczych, proszę czekać 24h na potwierdzenie." Pewnie tak samo będę czekał jak na auto zastępcze z Warty" Jakiś normalnie dżołk Aut z hakiem jak sami twierdzą jest jak na lekarstwo, bo są rozchwytywane. A na potwierdzenie 24h. Mam cichą nadzieje, ze auto nie zniknie sprzed nosa. Aaaa i najlepsze rzeczoznawca będzie do 2tyg. Hahahaha prawie jak w reklamie tv... szkoda że w drugą stronę.
Edit 15.11.br
We wczorajszym telefonie do Warta byłem zapewniany przez konsultanta, ze sprawa jest skierowana z priorytetem pilny i kontakt odbędzie tego samego dnia. Nie wiem jakim czasem operuje Warta, ale telefon od konsultanta otrzymałem dzisiaj o g. 10.30. Co najlepsze, ze Pani nie dzwoniła z informacją o gwarancji a z zapytaniem czy zapoznałem się z pismem dot. Warunków udzielenia gwarancji finansowania auta. Warto zaznaczyć, ze we wcześniej przesłanym piśmie wskazałem jasno, z adresu i nazwy firmy, o która wypożyczalnie aut i model auta chodzi. Prosiłem o szybkie przesłanie gwarancji na adres wypożyczalni z załączeniem kopii na mają skrzynkę e-mail.Bo znaleźć auto Terenowe 4x4 z hakiem na ramie za 250zł brutto jest w zasadzie nie ralne, o czym chyba ubezpieczyciel jest świadomy. Oczywiście nie doczekałem się. W zasadzie już mnie to nie irytuje a bawi. Ponieważ auto wynająłem sobie sam! Bez łaski ubezpieczyciela i zapewnień o płatności. Dziwię się, że muszę prosić o coś co mi się wg. ustawy należy. Próżność i arogancja to słowa, które oddają Waszą postawę względem klienta i poszkodowanego. Jestem przekonany, że sprawiedliwość zatriumfuje Warta
Warto się odnieść do mojego wczorajszego zapytania do konsultanta... na pytanie kiedy mniej więcej mogę się spodziewać rzeczoznawczy, dostałem odpowiedź, że "do dwóch tygodni" tak o bez konkretów. Najdziwniejsze, że od czasu kiedy Warta została poinformowana o wynajmie auta, Rzeczoznawca chciał się spotkać jeszcze tego samego dnia.... Ciekawe, czy gdybym nie wynajął auta zastępczego, to jaki byłby czas oczekiwania na oględziny szkody.