"cieplutko" o hestii
2017-07-10 14:34 poniedzia³ek ~nasitom
To i ja opisze swoja "przygodê" z Hesti±. Uszkodzenie laptopa w wyniku przepiêcia, posiadam ubezpieczenie mienia ruchomego od przepiêæ. Zg³osi³am szkodê,laptop zosta³ odebrany i przekazany do serwisu SSN Szczecin. Dosta³am sms, ze czekaj± na czê¶ci tj. p³ytê g³ówn± do 31.05. potem wymienia i ode¶l±.26.05 Kurier przywozi laptop. Laptop nie uruchamia siê z w³o¿on± bateria, po wyci±gniêciu baterii uruchamia siê, al po jej ponownym w³o¿eniu nie ³aduje jej. Zg³aszam reklamacjê na us³uge, znowu kurier odbiera do serwisu. W serwisie laptop spêdza 2 tygodnie. Po interwencji dostajê info,¿e z laptopem wszystko jest ok, ze bateria stara i siê nie ³aduje - dziwne przed awari± by³a tak samo "stara" i siê ³adowa³a. Otrzymujê laptop z serwisu, dzia³a bez baterii, ale......po tygodniu przestaje zupe³nie dzia³aæ. Znowu reklamacja, znowu kurier zabiera laptop do serwisu. Po dwóch dniach dostaje info, ¿e uszkodzony uk³ad graficzny, ale......NIE Z POWODU PRZEPIÊCIA LUB WCZE¦NIEJSZYCH INTERWENCJI SERWISU - uk³±d graficzny sam siê wzi±³ i zepsu³. Poczyta³am trochê opinii o serwisie , który zajmowa³ siê moim laptopem i oczy otworzy³y mi siê szeroko. Ludzie opisuj± identyczne przypadki z ró¿nym sprzêtem. W ramach naprawy u¿ywaj± jaki¶ chiñskich zamienników, niekomapatybilnych z urz±dzeniem, które w efekcie uszkadzaj± bardziej sprzêt. Dzwoni³a ju¿ do rzecznika finansowego - Pan , jako¶ wogóle nie by³ zaskoczony. Zgodnie z jego rada odda³am laptop do innego serwisu do ekspertyzy. Po jej otrzymaniu bêdê ju¿ za³atwiaæ sprawê tylko przez rzecznika. Generalnie NIE POLECAM - opiekun klienta arogancki i wrêcz niegrzeczny, nie odpisywa³ na maile, nie dzowni³, chocia¿ wielokrotnie prosi³am o kontakt - podsumowuj±c MASAKRA I NIGGGGGGGDY WIEEEECEJ