X
Uywamy plikw cookies, by uatwi korzystanie z naszego serwisu. Jeli nie chcesz, aby pliki cookies byy zapisywane na Twoim dysku,
zmie ustawienia swojej przegldarki. Wicej na temat naszej polityki prywatnoci znajdziesz tutaj.
Pole znajomemu| Forum
« powrt do dziau: Ubezpieczenia komunikacyjne

Komentarze do wtku:

Reso Europa
2009-01-22 21:02 czwartek ~allweil
Kupiem polis OC Reso Europa w Stargardzie Szczeciskim a teraz nie ma gdzie zapaci II raty. Mam nieopacon polis, II rat, agent niestety nie moe mi przyj raty - bo nie ma penomocnictwa, a te obuzy zebray kase z rynku i czmychny. Prezysali mi pismo e si cz i co tam. Bratu nie ma kto zlikwidowa szkody po wypadku. A gdzie KNF ? Pewnie o tym nie wie, jak znam ycie.
Odpowiedzi: 49
  • 2014-02-15 14:32 sobota ~Pawe M | [+] odpowiedz
    Witam, zakupiem samochd z ubezpieczeniem OC w BTA we 09.2013 ( ubezp. do 07.2014). Jestem kierowc z 28 letni praktyk, max. zniki OC i AC .Dugo trwaa tzw. rekalkulacja skadki- nie wiem na ja... czytaj dalej »
  • 2013-11-04 12:34 poniedziaek ~a | [+] odpowiedz
    policzyli mi bez zadnych zniek 1250z za starego passata a w HDI 550z mam 20 lat prawo jazdy i wszystkie kategorie banda zodzieji juz wysaem wypowiedzenie
  • 2013-08-27 16:41 wtorek ~meggi | [+] odpowiedz
    Czowiek ubezpieczony w RESO wjecha we mnie uszkadzajc nowiuteki samochd. Bya policja na miejscu zdarzenia. Facet przyj mandat - ( gdy podczas deszczu za szybko wjecha w zakrt i nie wykrci... czytaj dalej »
  • 2012-11-23 13:59 pitek ~marek | [+] odpowiedz
    nie wiem jak to wyglda w dziale sprzeday ale miaem szkod spowodowan przez klienta BTA/Reso i powiem szczerze e szybko sprawnie - rzeczoznawca by nastpnego dnia a wypacili mi normalne pienidz... czytaj dalej »
  • 2012-07-01 15:46 niedziela ~Dawid | [+] odpowiedz
    Ja tam nie mog narzeka, miaem wypadek, uderzyem w samochd, aczkolwiek on wymusi, spisaem owiadczenie, zgosiem si do nich telefonicznie, za p godziny miaem telefon ju od rzeczoznawcy, kt... czytaj dalej »