X
Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszego serwisu. Jeśli nie chcesz, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku,
zmień ustawienia swojej przeglądarki. Więcej na temat naszej polityki prywatności znajdziesz tutaj.
Poleć znajomemu| Forum
« powrót do działu: Zapytaj eksperta

Komentarze do wątku:

FATALNE UBEZPIECZENIE WYŚWIETLACZA TELEFONU SONY XPERIA Z
2014-10-02 21:15 czwartek ~Jerzy Chobot
Dzień dobry, jak w tytule, kupiłem w salonie Orange -29.04.2014 telefon Sony Xperia Z, wraz z zaproponowanym przez sprzedawcę ubezpieczeniem wyświetlacza na kwotę 1200 zł/lub 2 zdarzenia w roku(po 600zł)w TU Europa. Po półtorej miesiąca użytkowania wyświetlacz pękł (taki pech).Po skontaktowaniu się z ubezpieczycielem TU Europa przysłano kuriera(10.07.14) który zabrał telefon do Ucare Regeneris Care - firmy serwisującej telefony na zlecenie TU Europa.W ciągu 14 dni telefon powinien być naprawiony i odesłany,lub powinienem uzyskać informację na temat statusu naprawy, ewentualnego czasu naprawy, czy propozycji dostarczenia telefonu zastępczego z powodu wydłużenia terminu naprawy, zgodnie z zapisami umowy ubezpieczenia.Niestety nic takiego nie nastąpiło. Po ok. trzech tygodniach oczekiwania skontaktowałem się z Regeneris Care i dowiedziałem się że telefon nie jest naprawiany ponieważ kwota naprawy przekracza sumę ubezpieczenia na jedno wydarzenie(600zł)i zaproponowano przesłanie dopłaty do naprawy w kwocie 22.34 zł na konto Regeneris. Zgodziłem się i wysłałem żądaną sumę.Potwierdzono mi że w związku z tym telefon będzie naprawiony. Minął kolejny tydzień, ponownie skontaktowałem się z Regeneris Care i dowiedziałem się że telefon wysłano do naprawy do serwisu Sony i w ciągu 2-3 dni( w dniach 5-9 sierpień) kurier dostarczy mi naprawiony tel. Nic z tego, bowiem 12 sierpnia 14 znowu zadzwoniłem do Regeneris i dowiedziałem się że mogą naprawić mój telefon jeżeli dopłacę ok. 300 zł.Nie wyraziłem zgody bo z jakiej racji ? Wymiana wyświetlacz to kosz 350 zł, ubezpieczenie to 600zł,poza tym wysłałem już dopłatę 20.07.14. W związku z tym skontaktowałem się z przedstawicielem TU Europa aby dowiedzieć się o co tu chodzi ? W TU Europa Pani powiedziała że naprawią telefon po dokonaniu dopłaty kwoty przekraczającej sumę ubezpieczenia.Poinformowałem że już dopłaciłem i nic z tego nie wynika. Poproszono mnie o wysłanie stosownego pisma drogą mailową i dochodzenie moich praw w Regeneri Care. Wysłałem stosowne pismo do TU Europa, do Regeneris Care i Biura Obsługi Klienta Orange - sprzedawcy telefonu i ubezpieczenia.W piśmie tym zawarłem informację, że Regeneris Care od listopada 2012 roku nie serwisuje telefonów Sony na terenie Polski.Dowiedziałem się tego w międzyczasie. Zadzwoniłem ponownie do konsultanta Regeneris Care i usłyszałem że mój telefon ponownie pojechał do naprawy do serwisu Sony i za 2-3 dni otrzymam naprawiony aparat. A tu niespodzianka, po 15 minutach od zakończenia tej rozmowy do moich drzwi puka kurier z przesyłką. Przywiózł nie naprawiony telefon z pisemną informacją że odsyłają popsuty telefon "zgodnie z moim życzeniem" ? Zadzwoniłem ponownie do Regeneris, odebrał ten sam Pan i zaniemówił gdy go poinformowałem że telefon nie jest w serwisie Sony ponieważ właśnie mi go przywieziono. Następnego dnia ponownie przyjechał kurier i zabrał telefon do "naprawy". Poza tym na moje pisma do TU Europa i do Ucare Regeneri Care do dzisiaj nikt nie odpowiedział. W okresie trzech miesięcy, które minęły, nikt ze strony ubezpieczyciela czy serwisu nie kontaktował się ze mną. Wszelkie próby wyjaśnienia były jedynie z mojej strony. Od momentu wystąpienia szkody minęły ponad 3 miesiące i dzisiaj odesłano mi ponownie nie naprawiony telefon z adnotacją że firma Regeneris Care nie naprawia telefonów Sony.Z kolejnej rozmowy telefoniczne z konsultantem Regeneris dowiedziałem się że Regeneris ma "wytyczne" od TU Europa żeby nie przyjmować dopłat do naprawy i odsyłać nie naprawione telefony, czyli wiadomość zupełnie odwrotna od tej którą uzyskałem od TUE. Odwiedziłem dzisiaj salon Orange chcąc uzyskać informację co można w tej sprawie zrobić ? Uznałem że pracownik salonu sprzedał mi ubezpieczeni wyświetlacza telefonu nie odpowiednie do zakupionego modelu telefonu. Ja kupiłem to ubezpieczenie w dobrej wierze !, natomiast sprzedawca powinien wiedzieć jaki produkt(ubezpieczenie) proponuje ! Wizyta okazała się bez skuteczna. Każda ze stron, tj. Orange, Regeneris Care i TU Europa odsyłam mnie już trzy miesiące do "innego winnego" !, jak widać bez skutku. Podsumowując : - zaoferowano mi ubezpieczenie nie odpowiednie do marki telefonu - ze strony Orange - nie dotrzymano kilku punktów umowy ubezpieczenia - 14 dniowy termin,brak informacji,dostarczenie telefonu zastępczego i co najważniejsze naprawę lub wymianę wyświetlacza na nowy w przypadku gdyby okazało się że naprawa jest nie ekonomiczna lub nie wykonalna.(Jest to w umowie !) - to ze strony TU Europa - mataczenie, kłamstwa,udzielanie nie prawdziwych informacji, próba naciągnięcia mnie na naprawę odpłatną (300zł),odsyłanie telefonu nie naprawionego(z powziętych informacji wynika że jest to praktykowane nagminnie) - to ze strony Regeneris Care Zadziwiające jest to że dopiero po upływie trzech miesięcy przyznali się do tego że nie serwisują telefonów Sony ? Uważam że jestem stroną pokrzywdzoną i oczekuję stosownej rekompensaty pytanie jednak od której ze stron i jak mam
Odpowiedzi: 28
  • 2018-08-01 11:28 środa ~UCARE | [+] odpowiedz
    U CARE UBEZPIECZENIA TO TOTALNA PORAZKA X KOM SPRZEDAJE TEN BADZIEW I NIE OBCHODZI ICH TO ZE FIRMA U CARE NIE ODBIERA SPRZETU PRZEZ TYDZIEN NIE ROZPATRUJE REKLAMACJI ZE ODDAJE SPRZET BARDZIEJ USZKODZ... czytaj dalej »
  • 2017-12-25 10:45 poniedziałek ~Sylwester Kaźmierski | [+] odpowiedz
    Witam! Oferuję pomoc w uzyskiwaniu jak najwyższych odszkodowań z tytułu wypadku komunikacyjnego, błędu medycznego, niesłusznego pozbawienia wolności, poślizgnięcia i upadku, śmierci osoby bliskiej, wy... czytaj dalej »
  • 2017-10-17 21:11 wtorek ~Marcin | [+] odpowiedz
    Polecam wypowiedzieć umowę ubezepieczenia
  • 2017-07-10 11:20 poniedziałek ~Mateusz | [+] odpowiedz
    Wysłałem na reklamację telefon z uszkodzonym wyświetlaczem. Naprawa, rzekomo z powodu braku części u producenta, trwała jakieś 6 tygodni. Mają tam taki burdel, że nie zauważyli, że nie wysłali mi tele... czytaj dalej »
  • 2017-07-10 11:20 poniedziałek ~Mateusz | [+] odpowiedz
    Wysłałem na reklamację telefon z uszkodzonym wyświetlaczem. Naprawa, rzekomo z powodu braku części u producenta, trwała jakieś 6 tygodni. Mają tam taki burdel, że nie zauważyli, że nie wysłali mi tele... czytaj dalej »
  • 2017-05-02 13:46 wtorek ~Monika | [+] odpowiedz
    Ja oddałam Swój telefon z lekko ubitym ekranem. Dziady nie dość,że nie naprawili to zepsuli do końca. telefonu nie da sie załączyć, nie reaguję na ładowarkę.. super!
  • 2017-04-13 17:58 czwartek ~n+ | [+] odpowiedz
    Witam, Mogę powiedzieć śmiało, że jestem zadowolony z ubezpieczenia wyświetlacza w Orange realizowanego przez UCARE. Po 10 dniach od zgłoszenia szkody polegającej na potłuczeniu wyświetlacza, które n... czytaj dalej »
  • 2017-04-13 17:58 czwartek ~n+ | [+] odpowiedz
    Witam, Mogę powiedzieć śmiało, że jestem zadowolony z ubezpieczenia wyświetlacza w Orange realizowanego przez UCARE. Po 10 dniach od zgłoszenia szkody polegającej na potłuczeniu wyświetlacza, które n... czytaj dalej »
  • 2016-12-12 18:23 poniedziałek ~sQn | [+] odpowiedz
    Mam wykupione ubezpieczenie. Niestety po paru miesiacach telefon spadl i pekl dotyk oczywiscie wyswietlacz jak i sam uskodzony dotyk dzialal. Zglosilem szkode zostala ona zaakceptoeana. Przyjechal kur... czytaj dalej »
  • 2016-09-28 15:44 środa ~ramzes | [+] odpowiedz
    Brak zewnętrznej siły mechanicznej..... NIE KUPUJCIE TEGO...
  • 2016-06-24 20:53 piątek ~akaban | [+] odpowiedz
    Rozbiłem szybkę sony t3. Wypełniłem formularz na stronie ucare, trochę kłamiąc o osobie trzeciej, która rzekomo spowodowała szkodę. Sprawę rozpatrywano 2 tygodnie, po czym poinformowano, że jedzie kur... czytaj dalej »
  • 2016-06-06 11:01 poniedziałek ~Katarzyna K. | [+] odpowiedz
    Sytuacja: siedzę, telefon na kolanach leży. Nagle wstaję, telefon spada, uderza o podłogę, tłucze się szybka. Odpowiedź: Z podanych informacji wynika, iż na telefon nie zadziałała nieprzewidywalna s... czytaj dalej »
  • 2016-02-19 11:11 piątek ~bbr | [+] odpowiedz
    Po Waszych komentarzach trochę się obawiałem, ale u mnie skończyło się pozytywnie. Recenzja mojej sprawy: Sony Xperia Z3 - uszkodzony digitizer (panel dotykowy) 1. Zgłoszenie do ucare poprzez e-mai... czytaj dalej »
  • 2016-02-09 09:24 wtorek ~Zbychu | [+] odpowiedz
    Spadł mi telefon i został uszkodzony wyświetlacz. Mam ubezpieczenia wyświetlacza w sieci Orange więc zgłosiłem szkodę. Na maila poproszono mnie o dokładny opis zdarzenia. Następnego dnia otrzymałem in... czytaj dalej »
  • 2016-01-19 15:24 wtorek ~mARAS | [+] odpowiedz
    Spadł mi tablet, oczywiscie nie uznali. Mnóstwo uzasadnień że nie bo to i owo. Nie po to wykupuje się ubezpieczenie aby bylo tylko fikcjĄ.
  • 2015-09-21 15:23 poniedziałek ~Pat | [+] odpowiedz
    po tych wszystkich waszych wpisach,wystraszylam się co będzie z moim telefonem,najpierw zglosilam szkodę,czekałam na odpowiedź czy wg przyjmą 10 dni,kurier przyjechał ,zabrał telefon,i stwierdziłam,że... czytaj dalej »
  • 2015-07-28 12:22 wtorek ~Dawid | [+] odpowiedz
    Po miesiącu, dzowniąc do tej "cudownej" korporacji dowiedziałem się, że za szkodę (zbita szybka w moim Iphone) muszę im zapłacić 850 zł!!! Nie wiadomo dlaczego, z jakiego powodu zostało odrz... czytaj dalej »
  • 2015-06-19 18:19 piątek ~bianca | [+] odpowiedz
    Wczoraj upadł mi telefon i pękł wyświetlacz, częściowo nie działa dotyk, na upartego da się z niego korzystać, ale chyba trzeba mieć nerwy ze stali, żeby przy tym nie zgłupieć... W każdym razie skojar... czytaj dalej »
  • 2015-06-03 16:37 środa ~Paulina | [+] odpowiedz
    Jeśli mają tak ubezpieczać telefony że po zgłoszeniu szkody odmawiają wymiany to ja dziękuję bardzo .... Zgłaszałam szkodę 3 razy i za żadnym nie uznali... To po co w takim razie płacić za ochronę wyś... czytaj dalej »
  • 2015-05-31 11:05 niedziela ~ja | [+] odpowiedz
    Posiadam Sony Xperia T3 tydzień po wzięciu z salonu w autobusie wtrąciła mi go jakaś stara baba z ręki upadł i się rozbił wyświetlacz zgłosiłam szkodę teraz mam czekać na kuriera mam nadzieję że nie s... czytaj dalej »
  • 2015-05-13 11:00 środa ~młoda-dziewczyna | [+] odpowiedz
    witamn, nie mogłam się doprosić o telefon przez 3 miesiące. zaczynając od tego, że mają misiac zeby po informować czy bedzie ewentualna dopłata czy nie, więc czekając do miesiaca czasu myśląć ze dosta... czytaj dalej »
  • 2015-04-17 09:39 piątek ~Daga | [+] odpowiedz
    Wczoraj zgłosiłam do ubezpieczyciela pęknięcie szybki i usłyszałam że przy odbiorze telefonu będę musiała zapłacić 59zł.Po cholere płacić to ubezpieczenie?
  • 2015-04-04 12:04 sobota ~SonyXperia | [+] odpowiedz
    Witam, Ubezpieczenia tragedia. Telefon mi upadł i pękł wyświetlacz. Najpierw nie można było go oddać bo w orange nie chcieli przyjąć. A jak w końcu zgłosiłem szkode to dostałem odpowiedz, że telefon ... czytaj dalej »
  • 2015-02-07 15:15 sobota ~dadant | [+] odpowiedz
    Aby zrezygnować z ubezpieczenia wyświetlacza w Orange należy zadzwonić pod nr.501 030 030 i zgłosić chęć rezygnacji
  • 2015-01-27 19:06 wtorek ~ahim | [+] odpowiedz
    zglosilem szkode i po pieciu dniach kurier zabral telefon do naprawy a zaskozenie bylo ogromne jak po 4 dniach roboczych otrzymalem naprawiony telefon. Wyswietlacz zrobiony super a telefon wyglada jak... czytaj dalej »
  • 2015-01-15 16:13 czwartek ~GOYA | [+] odpowiedz
    TO UBEZPIECZENIE TO JAKAŚ WIELKA ŚCIEMA TELEFON SPADŁ PĘKŁ WYŚWIETLACZ A UBEZPIECZENIE OCZYWIŚCIE BRONI SIĘ BRAKIEM CZYNNIKA ZEWNĘTRZNEGO CZYLI OSOBY TRZECIEJ A SALON ORANGE ZAPEWNIAŁ MNIE O OCHRONIE ... czytaj dalej »
  • 2015-01-13 09:54 wtorek ~ajankowski | [+] odpowiedz
    zgłosiłem 23.12.2014 zbity wyświetlacz i trochę to trwało ale 10.01.15 kurier zabrał i rzekomo jest w naprawie ,nawet dostałem zgłoszenie że telefon jest w naprawie
  • 2014-10-22 11:30 środa ~Audytorium | [+] odpowiedz
    Obawiam się,że w twoim przypadku może Ci już tylko pomoc Rzecznik Praw Obywatelskich. Możesz do niego napisać bezpłatnie. Otrzymasz w ten sposób bezpłatną poradę prawną
« powrót do działu: Zapytaj eksperta
Nasze serwisy:
www.ubezpieczeniaonline.pl Ubezpieczenia przez Internet. Kup online ubezpieczenie samochodu, na życie, zdrowotne, nieruchomości, na wakacje, na narty, NNW, dla przedsiębiorców, inwestycyjne, ochrona prawna.
www.ubezpieczeniazyciowe.pl Wszystko o ubezpieczeniach na życie. Zamów ubezpieczenie na życie, Korzyści z ubezpieczenia na życie, Ceny ubezpieczeń na życie, Czym jest ubezpieczenie na życie? Oblicz składką ubezpieczenia na życie.
www.rankingubezpieczennazycie.pl Ranking Ubezpieczeń Ochronnych - zabezpiecz Twoje życie i zdrowie. Ranking Ubezpieczeń Oszczędnościowych - oszczędzaj na emeryturę. Na co zwrócić uwagę wybierając polisę na życie?
www.ubezpieczeniemieszkania.pl Zamów ubezpieczenie nieruchomości u 5 agentów lub kup ubezpieczenie mieszkania online. Wypełnij formularz, oblicz składkę i kup polisę. Polisa na e-maila!
www.ubezpieczenienanarty.pl Ubezpieczenia na narty i snowboard. Poradniki narciarskie. Oblicz składkę ubezpieczenia na narty i snowboard. Kup ubezpieczenie narciarskie online.
www.ubezpieczenienarciarskie.pl Porównaj ubezpieczenia narciarskie online i dopasuj najlepszy wariant ubezpieczenia dla siebie. Ubezpieczenia na narty daję Ci komfort spokojnych i bezpiecznych wojaży po stokach narciarskich.
www.ubezpieczenieturystyczne.com.pl Porównaj ubezpieczenia podróży online, dopasuj najlepszy wariant ubezpieczenia dla siebie i kup polisę turystyczną online. Ubezpieczenia na wakacje - podróżne, ubezpieczenie na wyjazd.
www.polisaturystyczna.pl Porównaj ubezpieczenia turystyczne online, wybierz najlepszy wariant ubezpieczenia dla siebie i kup polisę turystyczną online. Ubezpieczenia na wakacje - dla Ciebie i Twojej rodziny.
finanse.rankomat.pl Porównaj produkty bankowe i sprawdź ranking kredytów gotówkowych oraz ranking kredytów hipotecznych. Najlepsze produkty bankowe w internecie.