MetLife rozszerza program Wellness dla pracowników i przy³±cza siê do konkursu Global Corporate Challenge (GCC) - organizacji, która zajmuje siê programami sportowymi
i zdrowotnymi w miejscu pracy.
Ponad 1 200 pracowników MetLife w Europie, na Bliskim Wschodzie i Azji bierze udzia³ w programie GCC 2016, w ramach którego siedmioosobowe zespo³y przez 100 dni bêd± rywalizowaæ z 340 tys. pracownikami firm na ca³ym ¶wiecie.
Ka¿dy uczestnik programu dosta³ krokomierz GCC Pulse rejestruj±cy aktywno¶æ fizyczn± w ci±gu dnia oraz dostêp do platformy online umo¿liwiaj±cej ¶ledzenie w³asnych wyników, liczby wykonanych kroków wszystkich zespo³ów z MetLife, jak równie¿ osi±gniêæ uczestników z innych firm. Dzienna minimalna norma aktywno¶ci to 10 000 kroków.
Przyst±pienie do programu GCC stanowi element realizowanego przez MetLife programu
Wellness for Life, którego celem jest promowanie zdrowego stylu ¿ycia w¶ród pracowników firmy na ca³ym ¶wiecie.
– Wiemy, ¿e dla naszych pracowników dobre samopoczucie w miejscu pracy jest czym¶ bardzo wa¿nym – powiedzia³ Michel Khalaf, Prezes MetLife w Regionie EMEA (Europa, Bliski Wschód i Azja). GCC jest wspania³± okazj±, aby osi±gn±æ znacz±ce rezultaty w tym obszarze poprzez udzia³ w tak ciekawym i nowatorskim programie. W ca³ym regionie EMEA staramy siê zachêcaæ pracowników do dzia³añ promuj±cych aktywno¶æ fizyczn±, zdrowe od¿ywianie, pozytywne my¶lenie
i lepszy sen.
MetLife realizuje program badañ, innowacji i edukacji, którego celem jest wspó³praca z organizacjami poszukuj±cymi praktycznych sposobów poprawy stanu zdrowia i odporno¶ci oraz radzenia sobie ze stresem – dziêki czemu wzrasta zaanga¿owanie i wydajno¶æ pracy. Jak wynika z danych zebranych przez MetLife*, ponad po³owa (56 procent) pracowników uwa¿a, ¿e poprawa stanu zdrowia, kondycji
i ogólnego samopoczucia przyczyni³aby siê do wzrostu wydajno¶ci pracy w ich jednostkach. Tylko 28 procent respondentów uwa¿a jednak, ¿e takie programy s± realizowane w ich firmie. Oko³o 57 procent pracowników przyzna³o, ¿e poprawa stanu zdrowia, kondycji i ogólnego samopoczucia przyczyni³aby siê do wzrostu produktywno¶ci.
*
Badanie internetowe przeprowadzone w sierpniu 2015 roku w Wielkiej Brytanii przez niezale¿n± agencjê badawcz± Consumer Intelligence; w badaniu wziê³o udzia³ 1 002 pracowników.
¬ród³o: Informacja prasowa MetLife z 06.06.2016