Ruszy³a kolejna ods³ona reklamowa Proama. W nowym spocie ubezpieczyciel promuje Super Assistance.
Po kampanii wizerunkowej oraz dwóch ods³onach promuj±cych ofertê, której wa¿nym elementem jest 70% zni¿ka na ubezpieczenie OC i AC dla bezszkodowych kierowców, Proama rozpoczê³a nastêpny etap komunikacji marketingowej. Nowa kampania Proama prezentuje kolejny produkt – Super Assistance - dobrowolne ubezpieczenie, dziêki któremu klient otrzymuje pomoc w razie wypadku, awarii b±d¼ kradzie¿y samochodu.
- Zauwa¿yli¶my, ¿e ceny najlepszych produktów assistance s± na tyle wysokie, ¿e na ich zakup mog± sobie pozwoliæ tylko nieliczni. W zwi±zku z tym stworzyli¶my produkt o szerokim zakresie w atrakcyjnej cenie – 149 z³ rocznie, co podkre¶lamy ju¿ na pocz±tku spotu – wyja¶nia Krzysztof Wanatowicz, Dyrektor ds. Produktów Ubezpieczeniowych, Proama.
Specjalnie przygotowana dla spotu animacja symbolizuje trzy najwa¿niejsze wyró¿niki Super Assistance: „pomoc tu¿ pod domem”, ochrona na terenie ca³ej Unii Europejskiej oraz samochód zastêpczy nawet na 7 dni. Jednak zakres ochrony produktu jest znacznie szerszy.
- Ubezpieczenie to zapewnia pomoc kierowcy tak¿e w sytuacji, gdy zabraknie mu paliwa lub wleje ropê zamiast benzyny, zatrza¶nie wewn±trz auta kluczyki, przebije oponê lub roz³aduje siê akumulator – dodaje Krzysztof Wanatowicz. – Ponadto po wypadku lub awarii odprowadzimy naprawiony samochód pod wskazany adres.
Super Assistance obejmuje równie¿ m.in. transport osoby ubezpieczonej do placówki medycznej, hospitalizacjê dla kierowcy i pasa¿erów samochodu w razie wypadku lub powa¿nego zachorowania podczas pobytu za granic±, jak równie¿ us³ugi t³umacza. Assistance w Proama to tak¿e dostêp do infolinii medycznej oraz do serwisu dla kierowców.
- Koncepcja nowego spotu jest spójna z poprzednimi ods³onami – nadal wystêpuje w nim zespó³ profesjonalistów Proama, zgodnie z pozycjonowaniem marki. Specjali¶ci razem pracuj± nad przygotowaniem najlepszej oferty dla klientów. Na koniec spotu Osobisty Doradca zachêca do telefonicznego kontaktu lub do odwiedzenia jednego ze wspó³pracuj±cych z nami agentów – wyja¶nia Mira Dobek, Senior Brand Manager, Proama.
Kreacje do telewizji przygotowa³a agencja Change Integrated. Za planowanie i zakup mediów tradycyjnych odpowiedzialny jest: dom mediowy Mediacom. Za kampaniê w Internecie czyli za przygotowanie kreacji, planowanie i zakup mediów online odpowiada agencja Hypermedia Isobar.
¬ród³o: informacja prasowa Proama