X
U¿ywamy plików cookies, by u³atwiæ korzystanie z naszego serwisu. Je¶li nie chcesz, aby pliki cookies by³y zapisywane na Twoim dysku,
zmieñ ustawienia swojej przegl±darki. Wiêcej na temat naszej polityki prywatno¶ci znajdziesz tutaj.

www.ubezpieczenie.com.pl

Gwiazdy talent shows w reklamie LINK4

2014-03-03 10:59 poniedzia³ek
Drugiego marca wystartowa³a nowa kampania reklamowa LINK4, która promuje polisy komunikacyjne, mieszkaniowe i turystyczne oraz mo¿liwo¶æ p³acenia za nie punktami Payback. Do kampanii LINK4 zaprosi³ artystów znanych z takich programów, jak X-Factor, Must Be The Music, czy Voice of Poland.

- Nowa strategia LINK4 zak³ada zwiêkszenie w portfelu udzia³u ubezpieczeñ mieszkaniowych oraz turystycznych. Dlatego informacje o tych produktach pojawiaj± siê w spocie telewizyjnym obok polis komunikacyjnych, a dodatkowo bêd± niezale¿nie promowane w innych mediach. Kampania wspiera tak¿e nasze g³ówne kana³y sprzeda¿y: directowy i agencyjny oraz promuje mo¿liwo¶æ p³acenia punktami Payback za polisy LINK4 – mówi Marcin Niewiadomski, Dyrektor Pionu Sprzeda¿y i Marketingu Ubezpieczeñ Indywidualnych w LINK4.

 

Ubezpieczenia to w sensie reklamowym bardzo ma³o anga¿uj±ca kategoria. Dlatego zdecydowali¶my siê na wyró¿niaj±c± formê muzyczn± i wykorzystanie znanego przeboju „Get Down on It” zespo³u Kool and The Gang oraz zaanga¿owanie artystów, którzy odnie¶li sukces w programach typu talent show – powiedzia³a Joanna Tala¶ka, Dyrektor Departamentu Komunikacji Marketingowej w LINK4.


W kampanii LINK4 wziêli udzia³: Sound’n’Grace z „Mam Talent”, Kasia Mo¶ – finalistka „Must Be The Music”, Mateusz Krautwurst oraz Antek Smykiewicz, którzy rywalizowali ze sob± w finale "The Voice of Poland", Marcin Czy¿ewski, uczestnik „Szansy na sukces”, zespó³ The Chance – wspólne przedsiêwziêcie uczestniczek „X Factora”, czyli po³±czonych przez jurorów kobiet o niezwyk³ych g³osach i charyzmie: Magdy Adamiak, Agnieszki Latusek i Moniki Marcol.

Kampania bêdzie obecna w stacjach telewizyjnych, radiowych, w Internecie, z du¿ym naciskiem na social media: Instagram, YouTube, Facebook. Kampaniê przygotowa³a agencja reklamowa Brasil. Za media odpowiedzialne s± domy mediowe Starcom i Sales&More, a spoty wyprodukowa³ dom produkcyjny Pirania Film. Re¿yserem spotu jest Bruce Parramore, re¿yser miêdzy innymi filmu „Kochaj i tañcz” oraz serialu „Tancerze”. Aran¿acje muzyczne przygotowa³ DJ i producent muzyczny Mafia Mike. 

¬ród³o: Link4