X
U¿ywamy plików cookies, by u³atwiæ korzystanie z naszego serwisu. Je¶li nie chcesz, aby pliki cookies by³y zapisywane na Twoim dysku,
zmieñ ustawienia swojej przegl±darki. Wiêcej na temat naszej polityki prywatno¶ci znajdziesz tutaj.

www.ubezpieczenie.com.pl

W nowym programie UNIQA BonusClub zyskuj± wszyscy

2014-07-23 15:28 ¶roda
Nowa ods³ona UNIQA BonusClub wystartowa³a 21 lipca 2014 r. Program lojalno¶ciowy gwarantuje korzy¶ci zarówno dla klienta, jak i agenta.

W nowym UNIQA BonusClub klientom dajemy co¶ wiêcej ni¿ tylko ubezpieczenie, w my¶l hase³: Wiêcej zni¿ek! Wiêcej bezpieczeñstwa! Wiêcej ubezpieczeñ! Agentom z kolei przekazujemy narzêdzie pomagaj±ce promowaæ pe³n± gamê ubezpieczeñ UNIQA, a dodatkowo uruchamiamy atrakcyjny model premiowania za pozyskiwanie nowych uczestników - mówi Bartosz S³upski, dyrektor Departamentu Zarz±dzania Relacjami z Klientem UNIQA.

Popularno¶æ programów lojalno¶ciowych w¶ród Polaków nie s³abnie od kilku lat. Jak wynika z zesz³orocznego badania instytutu ARC Rynek i Opinia (Monitor Programów Lojalno¶ciowych, ¼ród³o: ARC Rynek i Opinia, Monitor Programów Lojalno¶ciowych, pa¼dziernik 2013) ponad po³owa z nich przy³±czy³a siê do przynajmniej jednego z kilkuset programów.

Nagradzanie i premiowanie klienta to wci±¿ jeden z najskuteczniejszych sposobów na przywi±zanie go do produktów danej marki. – Aby program by³ atrakcyjny dla klienta musi byæ ³atwy i przejrzysty. Bardzo istotne, by katalog oferowanych bonusów by³ ciekawie skonstruowany, tak by ka¿dy z uczestników móg³ w nim znale¼æ co¶ dla siebie. Klient jest zbyt wa¿ny, by obdarowywaæ go b³ahymi nagrodami, czy kusiæ nierealnymi wielkim wygranymi. On oczekuje korzy¶ci tu i teraz – mówi Bartosz S³upski.

Co zyska klient?

W nowym UNIQA BonusClub poszerzony zosta³ zakres ubezpieczeñ kwalifikuj±cych do programu.

W zale¿no¶ci od sumy op³aconych sk³adek ubezpieczeniowych, uczestnicy otrzymuj± jeden z trzech pakietów: Bonus, BonusPLUS, BonusEXTRA. Ka¿dy z nich zawiera zni¿ki - odpowiednio 5 proc.,10 proc. lub 15 proc. na ubezpieczenia Twój DOM Plus oraz komunikacyjne. Wszyscy klubowicze dostaj± gwarancjê utrzymania ceny w OC komunikacyjnym. Na powitanie UNIQA wysy³a im zestaw startowy z poradnikami i przydatynmi drukami oraz kilka niespodzianek.

Klienci mog± ¶ledziæ informacje nt. swoich pakietów korzy¶ci w specjalnym serwisie www.uniqabonusclub.pl. Znajd± tam równie¿ informacje o trwaj±cych konkursach oraz porady dotycz±ce bezpieczeñstwa. Tylko na platformie mo¿na wybraæ us³ugi z oferty bonusowej pomocy assistance UNIQA BonusClub. Klienci pakietów BonusPLUS i BonusEXTRA maj± mo¿liwo¶æ skorzystania z produktów assistance stworzonych specjalnie na potrzeby programu, a s± to: Rowerowa frajda, Zadbany pupil, Beztroska podró¿, Zdrowe podej¶cie, Udokumentowana pomoc, Spe³nione ¿yczenia. Partnerem UNIQA w tym zakresie jest Europ Assistance Polska.

Co zyska agent?

W nowym UNIQA BonusClub zyskuje równie¿ sprzedawca. Przy³±czenie do programu zapewnia mu lojalno¶æ klienta, ale nie tylko. Ka¿dy nowy uczestnik to punkty, które mo¿na wymieniæ na nagrody. Agent i OFWCA zbieraj± je do wirtualnej „Portmonetki Sprzedawcy” dostêpnej w Portalu Obs³ugi Sprzeda¿y (POS) i wymieniaj± na nagrody.

Program UNIQA BonusClub powsta³ w 2009 r. Po roku mia³ ju¿ 16,5 tys. uczestników. W ci±gu kolejnych 4 lat ich liczba zwiêkszy³a siê do prawie 80 tys. 

¬ród³o: UNIQA