X
U¿ywamy plików cookies, by u³atwiæ korzystanie z naszego serwisu. Je¶li nie chcesz, aby pliki cookies by³y zapisywane na Twoim dysku,
zmieñ ustawienia swojej przegl±darki. Wiêcej na temat naszej polityki prywatno¶ci znajdziesz tutaj.

www.ubezpieczenie.com.pl

PZU przedstawi³o za³o¿enia strategii

2008-10-02 10:58 czwartek
G³ówne za³o¿enia strategii na lata 2009 – 2011 przygotowanej przez prezesa Andrzej Klesyka to od¶wie¿enie wizerunku marki, ekspansja zagraniczna oraz wzrost udzia³ów na rynku krajowym w tych segmentach w których spó³ka posiada udzia³ ni¿szy od ¶redniego dla grupy.

Za trzy lata PZU chcia³oby rosn±æ w takim tempie jak rynek w segmentach grupowych ubezpieczeñ na ¿ycie oraz polis komunikacyjnych. Obecnie udzia³y ubezpieczyciela malej± na tych rynkach.  W I pó³roczu 2008 udzia³ w rynku zak³adu maj±tkowego PZU spad³,
w porównaniu z I po³ow± 2007 r., o 2,65 proc (do 42,74 proc.). W realizacji tych zmierzeñ ma pomóc bardzo dobra komunikacja z klientami, zwiêkszenie nak³adów na nowoczesne technologie, oraz rozwój sieci sprzeda¿y. Prawdopodobnie chodzi tu te¿ o rozwój sieci sprzeda¿y direct. Ubezpieczycie zamierza te¿ zainwestowaæ w kapita³ ludzki.

PZU chce dziêki zrealizowaniu tych za³o¿eñ osi±gn±æ cel strategiczny, jakim jest zdobycie
pozycji najwiêkszej i najbardziej zorientowanej na klienta firmy ubezpieczeniowej w Europie
¦rodkowej i Wschodniej. - Wierzê, ¿e w drugiej dekadzie XXI wieku marka PZU stanie
siê w naszym regionie synonimem silnej i nowoczesnej grupy finansowej, przyjaznej
dla klienta - twierdzi Andrzej Klesyk.


 Opracowanie strategii by³o jednym z pierwszych celów, jaki wyznaczy³ sobie powo³any
w grudniu ubieg³ego roku zarz±d. Prezes Klesyk obiecywa³ na ³amach prasy, ¿e bêdzie gotowa w styczniu. Dokument zosta³ zaakceptowany przez radê nadzorcz± 30 wrze¶nia.
Zarz±d ma nied³ugo podaæ dalsze szczegó³y strategii.


¬ród³o: Parkiet

JT