X
U¿ywamy plików cookies, by u³atwiæ korzystanie z naszego serwisu. Je¶li nie chcesz, aby pliki cookies by³y zapisywane na Twoim dysku,
zmieñ ustawienia swojej przegl±darki. Wiêcej na temat naszej polityki prywatno¶ci znajdziesz tutaj.

www.ubezpieczenie.com.pl

Czy sprzeda¿ direct w PZU przebije aktualn± promocjê firmy?

2008-11-13 10:56 czwartek
PZU SA potwierdzi³o plany rozpoczêcia sprzeda¿y ubezpieczeñ w systemie direct jeszcze w tym roku.Czy nowa oferta bêdzie atrakcyjniejsza cenowo od rozpoczêtej w pa¼dzierniku promocji towarzystwa w której obni¿ka cen pakietów OC/AC siêga nawet 30 proc.

Najwiêksze polskie towarzystwo nie chce zdradziæ, czy polisy w ofercie direct bêd± tañsze ni¿ w promocji, która potrwa do koñca maja. Agnieszka Rosa z biura prasowego PZU SA odpowiada, ¿e informacja ta stanowi tajemnicê handlow±. Zdaniem ekspertów ubezpieczenia w sprzeda¿y bezpo¶redniej niekoniecznie musz± byæ tañsze. Ubezpieczyciel zak³ada³ bowiem dotarcie ze swoj± ofert± do klientów, których nie obs³uguje przez agentów.

PZU SA przez promocjê mo¿e te¿ praktycznie ju¿ nie mieæ pola do obni¿ek. Towarzystwo ryzykuje te¿, ¿e po wprowadzeniu direct zniechêci do siebie agentów. Ale wprowadzenie systemu sprzeda¿y bezpo¶redniej, wed³ug gazety, jest dla lidera rynku konieczno¶ci±. PZU SA trzyma równie¿ w tajemnicy koszty uruchomienia kana³u direct. Wed³ug szacunków ekspertów siêgaj± one 20 mln z³, je¶li startuje siê od zera (plusem PZU SA jest posiadanie gotowego systemu likwidacji szkód).

¬ród³o: Parkiet

JT