Nad pój¶ciem w ¶lady Liberty Direct, którego ubezpieczenia znalaz³y siê w ofercie ING BSK zastanawiaj± siê Axa i Commercial Union.
Agnieszka D±browska z Axa Ubezpieczenia mówi, ¿e jej towarzystwo bierze pod uwagê tego typu wspó³pracê. Z kolei El¿bieta Wójcik z CU TUO deklaruje, ¿e jej firma jest zainteresowana wspó³prac± z Alior Bankiem, ale nie wyklucza wspó³pracy z innymi bankami.
Zdaniem analityków, taka forma wspó³pracy bêdzie nied³ugo standardem. Dr Piotr Okrasa z warszawskiej Akademii Finansów uwa¿a, ¿e po okresie, kiedy kana³ bankowy s³u¿y³ ubezpieczycielom g³ównie do sprzeda¿y polis na ¿ycie, przyszed³ czas na poszerzenie oferty.
Jednak nie wszyscy wierz±, i¿ sprzeda¿ poprzez banki diametralnie zmieni segment direct. S³awa Cwaliñska-Weyhert, wiceprezes Link4, mówi, ¿e z do¶wiadczenia jej firmy wynika, ¿e taka wspó³praca nie koñczy siê jakimi¶ szczególnymi sukcesami.
¬ród³o: WSJ Polska
JT