X
U¿ywamy plików cookies, by u³atwiæ korzystanie z naszego serwisu. Je¶li nie chcesz, aby pliki cookies by³y zapisywane na Twoim dysku,
zmieñ ustawienia swojej przegl±darki. Wiêcej na temat naszej polityki prywatno¶ci znajdziesz tutaj.

www.ubezpieczenie.com.pl

Polisy Ergo Hestii dostêpne na ca³ym ¶wiecie

2009-01-28 09:47 ¶roda
Pe³na obs³uga polis ubezpieczeniowych przez Internet i mo¿liwo¶æ zg³oszenia szkody on-line 24 godziny na dobê to tylko niektóre z funkcji pierwszego w Polsce internetowego eKonta ubezpieczeniowego.

Now± us³ugê wprowadzi³o na rynek Sopockie Towarzystwo Ubezpieczeñ Ergo Hestia SA. eKonto dedykowane jest klientom indywidualnym, którzy zawarli umowê ubezpieczenia (polisy maj±tkowe) z STU Ergo Hestia SA po 1 stycznia 2009 roku. Platforma pozwala zarz±dzaæ posiadanymi ubezpieczeniami - umo¿liwia aktualizowany na bie¿±co wgl±d w posiadane polisy, modyfikowanie danych osobowych, zg³aszanie sprzeda¿y samochodu on-line, wystawianie za¶wiadczeñ o przebiegu ubezpieczenia.

eKonto to równie¿ dostêp do internetowych p³atno¶ci za polisy, które mo¿na realizowaæ dowoln± kart± kredytow± lub przelewem elektronicznym. System eKonta pozwala na op³acanie kilku rat z ró¿nych polis za pomoc± jednego przelewu.
 
- eKonto jest kolejnym narzêdziem do realizacji naszej strategii lidera obs³ugi posprzeda¿owej. Innowacyjno¶æ wirtualnej platformy wi±¿e siê przede wszystkim z systemem likwidacji szkód. Klient ma do dyspozycji kilkadziesi±t interaktywnych, maksymalnie uproszczonych wniosków zg³oszenia szkody on-line. Tej operacji mo¿e dokonaæ z dowolnego miejsca na ¶wiecie 24 godziny na dobê - mówi Jaros³aw Pi±tkowski, cz³onek zarz±du Grupy Ergo Hestia. - Dziêki Internetowi klient na bie¿±co monitoruje przebieg likwidacji zg³oszonej szkody on-line. Poprzez sieæ uzyskuje decyzjê o wyp³acie odszkodowania. Proste szkody s± likwidowane bez odchodzenia od komputera, na podstawie skanów dokumentów.

eKonto zapewnia równocze¶nie kontakt z doradcami ubezpieczeniowymi Grupy Ergo Hestia. Spotkania umawiane s± poprzez Internet, a za po¶rednictwem wiadomo¶ci SMS czy e-mail klient otrzymuje przypomnienia o wa¿nych terminach zwi±zanych z polisami i szkodami (informacja o pojawieniu siê decyzji szkodowej, zbli¿aj±cy siê termin zap³aty kolejnej raty lub koñca okresu ubezpieczenia). W eKoncie istnieje tak¿e mo¿liwo¶æ rezygnacji z korespondencji papierowej.

OBS£UGA SZKODY
- wgl±d on-line w stan likwidacji szkody
- decyzja o wyp³acie odszkodowania przez Internet
- formularze zg³aszania szkody - likwidacja prostych szkód bez wychodzenia z domu
OBS£UGA POLISY
– aktualizowany na bie¿±co wgl±d w posiadane polisy
- dane osobowe pod pe³n± kontrol± klienta
- mo¿liwo¶æ modyfikacji danych kontaktowych on-line
- zg³oszenie sprzeda¿y samochodu on-line - wystawianie za¶wiadczeñ o przebiegu ubezpieczenia przez Internet
P£ATNO¦CI
– dowoln± kart± kredytow± lub przelewem elektronicznym
- kilka rat z ró¿nych polis w jednym przelewie
- potwierdzenie p³atno¶ci natychmiast po wykonaniu przelewu
KONTAKT
- zaaran¿owanie spotkania z doradc±
- przypomnienie o wa¿nych terminach przez sms i e-mail
- mo¿liwo¶æ rezygnacji z korespondencji papierowej

¬ród³o: Gazeta Ubezpieczeniowa

Wiêcej informacji www.gu.com.pl

JT