X
U¿ywamy plików cookies, by u³atwiæ korzystanie z naszego serwisu. Je¶li nie chcesz, aby pliki cookies by³y zapisywane na Twoim dysku,
zmieñ ustawienia swojej przegl±darki. Wiêcej na temat naszej polityki prywatno¶ci znajdziesz tutaj.

www.ubezpieczenie.com.pl

Warta 24 PLUS zlikwiduje szkody

2009-03-17 09:52 wtorek
Od kwietnia 2009 r. likwidacjê szkód WARTY bêdzie obs³ugiwaæ WARTA 24 PLUS. Wiêkszo¶æ szkód zostanie rozpatrzonych w tzw. uproszczonej ¶cie¿ce. Powsta³y ju¿ dwa Centra Likwidacji Szkód i Centrum Obs³ugi Rzeczoznawczej.
 
WARTA powo³a³a spó³kê celow± WARTA 24 PLUS, która zajmie siê ca³ym procesem likwidacji szkód. W jej strukturach zostan± uruchomione dwa Centra Likwidacji Szkód - w Katowicach i Lublinie, które wspólnie stworz± Centrum Alarmowe WARTY oraz Centrum Obs³ugi Rzeczoznawczej. Od pocz±tku kwietnia bêd± przyjmowaæ zg³oszenia i obs³ugiwaæ szkody z ca³ego kraju. Centra maj± zapewniaæ klientom WARTY wysoki poziom bezpieczeñstwa i dostêpno¶ci. Dla zachowania najwy¿szych standardów na bie¿±co bêdzie monitorowany proces obs³ugi i poziom satysfakcji klientów.
 
'Warta modyfikuje swoje procesy likwidacyjne, ¿eby zapewniæ klientom wysok± jako¶æ us³ug. W³a¶nie prowadzimy pilota¿e kilku projektów i badamy satysfakcjê klientów,' powiedzia³ Frank Fripon, wiceprezes zarz±du TUiR WARTA.
 
Nowe Centra pocz±tkowo bêd± prowadziæ obs³ugê indywidualnych szkód osobowych, komunikacyjnych i maj±tkowych. W drugim etapie WARTA 24 PLUS przejmie obs³ugê szkód z ubezpieczeñ korporacyjnych i na ¿ycie, tak aby wszyscy klienci mogli korzystaæ z ulepszonego serwisu. CAW bêdzie odpowiedzialne za ca³o¶ciow± obs³ugê klienta w procesie likwidacji - od zg³oszenia szkody, udzielenie wszelkich informacji i pomocy klientowi (np. assistance) do likwidacji szkody i wyp³aty odszkodowania. Likwidator CAW bêdzie mia³ uprawnienia do przygotowywania wyceny szkody. Dziêki temu bêdzie móg³ zastosowaæ tzw. "szybk± ¶cie¿kê likwidacji". WARTA wprowadza te¿ opcjê, która w bardziej skomplikowanych sprawach pozwoli klientowi uzyskaæ telefonicznie w CAW informacjê o statusie likwidowanej szkody na ka¿dym jej etapie.
 
'Przewidujemy, ¿e po wprowadzeniu zmian zdecydowana wiêkszo¶æ szkód bêdzie likwidowana w trybie uproszczonym, podczas jednej rozmowy telefonicznej z klientem. Chcemy, aby klient ju¿ podczas pierwszego kontaktu z Centrum Alarmowym WARTY otrzyma³ szerok± i konkretn± pomoc w trudnej sytuacji,'
doda³ Frank Fripon.
 
Centrum Obs³ugi Rzeczoznawczej zajmie siê oglêdzinami i wycen± szkód oraz usprawnieniem wspó³pracy z firmami zewnêtrznymi, szczególnie z warsztatami samochodowymi. Co najwa¿niejsze, w wielu przypadkach rzeczoznawcy bêd± równie¿ podejmowaæ decyzje o wyp³acie odszkodowania.
 
Kolejna wa¿na zmiana to intensyfikacja wspó³pracy z warsztatami naprawczymi wspó³pracuj±cymi z WART¡ i poszerzenie ich sieci. Bêd± one m.in. mia³y uprawnienia do "samolikwidacji" szkody, czyli naprawy pojazdu bez konieczno¶ci oglêdzin ze strony ubezpieczyciela.

¬ród³o: Komunikat prasowy Warta

JT