X
U¿ywamy plików cookies, by u³atwiæ korzystanie z naszego serwisu. Je¶li nie chcesz, aby pliki cookies by³y zapisywane na Twoim dysku,
zmieñ ustawienia swojej przegl±darki. Wiêcej na temat naszej polityki prywatno¶ci znajdziesz tutaj.

www.ubezpieczenie.com.pl

Liberty Mutual – 60 mln dolarów na now± kampaniê

2009-04-06 13:04 poniedzia³ek

Liberty Mutual – spó³ka matka ubezpieczyciela komunikacyjnego Liberty Direct – rozpoczê³a w USA now± kampaniê reklamow±. Jej celem jest budowanie odpowiedzialnych postaw spo³ecznych poprzez prezentacjê scen z ¿ycia typowej, amerykañskiej rodziny. Kampaniê, która jest czê¶ci± szerszej akcji „Projekt odpowiedzialno¶æ”, przygotowa³a bostoñska agencja Hill Holliday, a jej bud¿et wyniós³ 60 mln dolarów.

Bohaterowie spotów telewizyjnych emitowanych w stacjach CBS, NBC oraz ABC -, rodzice, nastoletnie dzieci i dziadek – pokazywani s± w sytuacjach, wymagaj±cych podejmowania w³a¶ciwych i odpowiedzialnych ¿yciowych decyzji. Kampania realizowana jest w ramach szerszej akcji, tzw. „Projektu odpowiedzialno¶æ”, rozpoczêtego w 2006 r. Jego celem jest przybli¿enie odbiorcom idei odpowiedzialno¶ci oraz zaanga¿owania w pomoc innym, jako istotnych elementów ¿ycia ka¿dego cz³owieka. Powstaj±ce w ramach programu filmy, tworzone w oparciu o schemat serialu, maj± staæ siê dla odbiorcy inspiracj± do dyskusji na temat postêpowania w codziennym ¿yciu. Alternatywne wersje rozwi±zañ ka¿dej z prezentowanych w spotach sytuacji s± umieszczane w serwisie internetowym www.ResponsiblityProject.com.

Liberty Direct to marka nale¿±ca do amerykañskiej grupy ubezpieczeniowej Liberty Mutual, pod któr± dostêpny jest pe³en portfel ubezpieczeñ komunikacyjnych: OC, AC, NNW, Assistance. Produkty Liberty Direct sprzedawane s± przez polski oddzia³ Liberty Seguros Compania de Seguros y Reaseguros S.A. za po¶rednictwem telefonu i Internetu.

Liberty Mutual jest miêdzynarodow± grup± ubezpieczeniow± ¶wiadcz±c± kompleksowe us³ugi w 24 krajach Ameryki, Europy i Azji. Firma dzia³a w Stanach Zjednoczonych od 1912 roku i jest na tamtejszym rynku jedn± z najwiêkszych instytucji ubezpieczeniowych. W 2007 roku firma z przychodami na poziomie 25.9 mld dolarów zajmowa³a 94 miejsce w rankingu najwiêkszych firm w USA - Fortune 500.


Dodatkowych informacji udzielaj±:
Ewa Pitera, Publicis Consultants Rowland, tel. (022) 593 91 00, 0 607 480 222
Bartosz Cholawo, Publicis Consultants Rowland, tel. (022) 593 91 00 0 607 877 557


Liberty Mutual, 6 kwietnia, 2009