X
U¿ywamy plików cookies, by u³atwiæ korzystanie z naszego serwisu. Je¶li nie chcesz, aby pliki cookies by³y zapisywane na Twoim dysku,
zmieñ ustawienia swojej przegl±darki. Wiêcej na temat naszej polityki prywatno¶ci znajdziesz tutaj.

www.ubezpieczenie.com.pl

„Taksówka z fotelikiem” we Wroc³awiu zdobywa serca rodziców

2009-04-10 10:48 pi±tek
Coraz wiêkszym zainteresowaniem w¶ród wroc³awian cieszy siê akcja „Taksówka z fotelikiem”, która ma na celu poprawienie bezpieczeñstwa dzieci w ruchu drogowym. Jest to szczególnie istotne w okresie ¶wi±tecznym, kiedy rodzice czê¶ciej decyduj± siê na ten ¶rodek transportu przy okazji wyjazdów do rodziny, na dworzec czy lotnisko.

W ramach akcji Liberty Direct wyposa¿y³o 43 taksówki firm Ascotaxi i Radio Taxi Serc w ko³yski, foteliki oraz podstawki s³u¿±ce do przewo¿enia dzieci w wieku od pó³ roku do 12 lat.  Akcja rozpoczê³a siê na pocz±tku marca i potrwa do wakacji. Patronami merytorycznymi s±: Krajowa Rada Bezpieczeñstwa Ruchu Drogowego oraz Przemys³owy Instytut Motoryzacji „PIMOT”.

Honorowy patronat nad akcj± obj±³ Prezydent Wroc³awia - Rafa³ Dutkiewicz. 

„Obie wroc³awskie korporacje, które wziê³y udzia³ w naszej akcji poinformowa³y nas, ¿e coraz wiêcej ich klientów jest zainteresowanych zamówieniem taksówki z fotelikiem. Obecnie takich kursów jest kilka dziennie, spodziewamy siê jednak, i¿ w zwi±zku ze zbli¿aj±c± siê przerw± ¶wi±teczn±, bêdzie ich znacznie wiêcej. Dlatego te¿ cieszy nas fakt, i¿ dziêki akcji ‘Taksówka z fotelikiem’ mo¿emy zapewniæ dzieciom bezpieczn± podró¿ - mówi Rafa³ Karski, Dyrektor Marketingu Liberty Direct.

Kierowcy wspó³pracuj±cych z nami korporacji zostali dok³adnie przeszkoleni w kwestiach mocowania fotelików i prawid³owego zapinania pasów u dzieci i w razie potrzeby swoj± wiedzê przekazuj± rodzicom. Dostajemy te¿ coraz wiêcej sygna³ów od zadowolonych pasa¿erów, którzy dostrzegaj± zalety tej akcji” - dodaje Karski.

Wroc³aw jest ju¿ trzecim miastem, w którym je¿d¿± taksówki z fotelikami. Wcze¶niej akcja zosta³a przeprowadzona w Warszawie i w Krakowie. Obie akcje zakoñczy³y siê du¿ym sukcesem, a ich popularno¶æ sprawi³a, ¿e trwa³y one znacznie d³u¿ej ni¿ planowano.

¬ród³o: Komunikat prasowy Liberty Direct

JT