X
U¿ywamy plików cookies, by u³atwiæ korzystanie z naszego serwisu. Je¶li nie chcesz, aby pliki cookies by³y zapisywane na Twoim dysku,
zmieñ ustawienia swojej przegl±darki. Wiêcej na temat naszej polityki prywatno¶ci znajdziesz tutaj.

www.ubezpieczenie.com.pl

PZU partnerem ogólnopolskiej kampanii spo³ecznej

2009-04-21 09:48 wtorek
PZU zaanga¿owa³ siê w ogólnopolsk± kampaniê spo³eczn± „U¿yj wyobra¼ni”. Jest to program o charakterze prewencyjnym, którego celem jest budowanie w¶ród kierowców ¶wiadomo¶ci zagro¿eñ, jakie nios± ze sob± nadmierna prêdko¶æ i brawura. Program zwraca te¿ uwagê na fakt, ¿e skutki nieodpowiedzialnych zachowañ kierowców dotykaj± równie¿ innych u¿ytkowników dróg, którzy czêsto staj± siê niewinnymi ofiarami tych zdarzeñ.

Inicjatorem programu jest Biuro Ruchu Drogowego Komendy G³ównej Policji, a partnerami - PZU i Krajowa Rada Bezpieczeñstwa Ruchu Drogowego.Dzia³alno¶æ prewencyjna PZU koncentruje siê na poprawie bezpieczeñstwa wszystkich u¿ytkowników polskich dróg, zarówno kierowców, jak i pieszych. Dlatego te¿ PZU zaanga¿owa³ siê w kampaniê „U¿yj wyobra¼ni”, która piêtnuje nieodpowiedzialne zachowania na drodze i buduje w¶ród kierowców ¶wiadomo¶æ zagro¿eñ i skutków tego rodzaju zachowañ. „U¿yj wyobra¼ni” doskonale wpisuje siê w filozofiê projektów spo³ecznych realizowanych przez PZU pod wspólnym has³em „Z my¶l± o bezpieczeñstwie”.

Kampania „U¿yj wyobra¼ni” zosta³a podzielona na trzy bloki tematyczne, po¶wiêcone:

•bezpieczeñstwu motocyklistów (kwiecieñ – czerwiec)
•bezpieczeñstwu m³odych kierowców (czerwiec – sierpieñ)
•oraz bezpieczeñstwu pieszych (okres jesienno – zimowy)

Ze wzglêdu na rozpoczêcie sezonu motocyklowego, jako pierwsza zainaugurowana zosta³a czê¶æ kampanii po¶wiêcona bezpieczeñstwu motocyklistów.

Poniewa¿ program „U¿yj wyobra¼ni” skierowany jest przede wszystkim do m³odszych odbiorców, w reklamie zastosowano jêzyk i symbolikê w³a¶ciw± dla percepcji tej grupy wiekowej. Niezwykle sugestywne ¶rodki wyrazu zastosowane w reklamach maj± zainteresowaæ, zaintrygowaæ, a w koñcu sk³oniæ do refleksji nad w³asnym zachowaniem na drodze oraz jego nieuchronnymi skutkami. Konstrukcja programu zak³ada interakcjê z odbiorcami kampanii za po¶rednictwem strony uzyjwyobrazni.pl.

Patronat medialny nad programem objê³y portale Onet.pl oraz ¦cigacz.pl. Kreacje przygotowa³a agencja BBDO Warszawa, za¶ media zaplanowa³ Media Direction OMD.

¬ród³o: Komunikat prasowy PZU

JT