X
U¿ywamy plików cookies, by u³atwiæ korzystanie z naszego serwisu. Je¶li nie chcesz, aby pliki cookies by³y zapisywane na Twoim dysku,
zmieñ ustawienia swojej przegl±darki. Wiêcej na temat naszej polityki prywatno¶ci znajdziesz tutaj.

www.ubezpieczenie.com.pl

Kredyt Bank i TUiR Warta z tytu³ami Business Superbrands

2009-04-29 10:38 ¶roda
Marki Kredyt Bank i TUiR Warta po raz drugi zosta³y uznane za jedne z najsilniejszych brandów biznesowych na rynku. Tytu³y Business Superbrands przyzna³a niezale¿na Rada Marek Business Superbrands. W konkursie oceniono ponad 1000 marek.

Ide± Business Superbrand jest wybór najsilniejszych i najbardziej rozpoznawalnych marek B2B (business to business) obecnych na polskim rynku. Ranking marek biznesowych zosta³ zorganizowany w Polsce po raz drugi i po raz drugi obie firmy uplasowa³y siê w czo³ówce. Wcze¶niej – w 2006 roku - marka Warta zdoby³a tytu³ Superbrand Polska jako jedna z czo³owych polskich marek.

Superbrands to program realizowany przez miêdzynarodow± organizacjê The Superbrands Ltd. z siedzib± w Londynie. Organizacja powsta³a w po³owie lat 90. Jej celem sta³o siê promowanie idei brandingu. Pocz±tkowo Superbrands by³a audycj± radiow± w stacji BBC London, od 1994 r. zaczê³a z powodzeniem wydawaæ albumy przedstawiaj±ce case studies czo³owych marek na krajowych rynkach. Dzi¶ dzia³a ju¿ w ponad 80 krajach, w których – poprzez swoje projekty – wy³ania najsilniejsze marki w poszczególnych bran¿ach. Od kilku lat jest równie¿ obecna w Polsce, gdzie realizuje programy Superbrands, CoolBrands oraz Business Superbrands. Programy te s± bezp³atne.

Wed³ug The Superbrands Ltd. Superbrand to marka, która osi±gnê³a najlepsz± reputacjê w swojej dziedzinie. Oferuje konsumentom znacz±ce emocjonalne b±d¼ fizyczne korzy¶ci, których konsumenci pragn± i które rozpoznaj±. Korzy¶ci te stanowi± o jej przewadze nad markami konkurencyjnymi.

¬ród³o: Gazeta Ubezpieczeniowa

JT