X
U¿ywamy plików cookies, by u³atwiæ korzystanie z naszego serwisu. Je¶li nie chcesz, aby pliki cookies by³y zapisywane na Twoim dysku,
zmieñ ustawienia swojej przegl±darki. Wiêcej na temat naszej polityki prywatno¶ci znajdziesz tutaj.

www.ubezpieczenie.com.pl

Z Ergo Hesti± w podró¿y

2009-05-07 09:59 czwartek
Sopocki ubezpieczyciel rozpocz±³ kampaniê promuj±c± swoje us³ugi ubezpieczeniowe w przewodnikach turystycznych serii Michelin i Bezdro¿a.

Na ok³adkach bêdzie mo¿na zobaczyæ logo Ergo Hestii, a tak¿e przeczytaæ porady dotycz±ce ubezpieczeñ turystycznych, ale nie tylko. W przewodnikach pojawi± siê te¿ informacje o pozosta³ych produktach sopockiego ubezpieczyciela, m.in. o kompleksowych pakietach ubezpieczeniowych, ubezpieczeniach na ¿ycie, czy pierwszej platformie internetowej do obs³ugi polis - eKonto. Do przewodników do³±czona bêdzie równie¿ zak³adka reklamowa z logo Ergo Hestii.

- Stale poszukujemy nowych kana³ów komunikacji marketingowej i wspó³praca z seri± przewodników turystycznych, wydawanych w ponad 200 tys. egzemplarzy, idealnie wpisuje siê w nasz± strategiê – wyja¶nia Wojciech Makaæ, Zastêpca Dyrektora Biura Marketingu STU Ergo Hestia. - Odpowiada nam tak¿e docelowa grupa odbiorców poszczególnych serii, z jednej strony to m³odzi otwarci na ¶wiat podró¿nicy, z drugiej – zamo¿ni i przezorni ludzie. Dziêki temu na ³amach przewodników mo¿emy mówiæ nie tylko o ubezpieczeniach turystycznych, ale ca³ej naszej ofercie pakietowej – dodaje.

Wed³ug Makacia przewodniki turystyczne i ubezpieczenia mog± stworzyæ wspólnie zupe³nie now± jako¶æ produktu marketingowego. – Przewodniki turystyczne maj± w koñcu zapewniaæ bezpieczeñstwo, prowadziæ za rêkê, radziæ. Takie same zadania stoj± przed ubezpieczycielami. Taki co-branding jest wiêc uzasadniony – wyja¶nia Makaæ.

¬ród³o: Komunikat prasowy Grupy Ergo Hestia

JT