X
U¿ywamy plików cookies, by u³atwiæ korzystanie z naszego serwisu. Je¶li nie chcesz, aby pliki cookies by³y zapisywane na Twoim dysku,
zmieñ ustawienia swojej przegl±darki. Wiêcej na temat naszej polityki prywatno¶ci znajdziesz tutaj.

www.ubezpieczenie.com.pl

Startuje nowa kampania reklamowa UNIQA

2009-05-12 10:38 wtorek
11 maja startuje nowa kampania reklamowa UNIQA - Ubezpieczenia nowej generacji. Twarz± kampanii zosta³ trener polskich pi³karzy rêcznych Bogdan Wenta. Spoty bêd± emitowane przez 6 tygodni w najwiêkszych stacjach telewizyjnych.

- Celem naszej najnowszej kampanii jest utrwalenie wizerunku UNIQA jako ubezpieczyciela nowej generacji oraz wsparcie akwizycji poprzez komunikacjê atutów, w oparciu o które budujemy nasz± przewagê konkurencyjn± - mówi Jaros³aw Parkot, Prezes Zarz±du Grupy Ubezpieczeniowej UNIQA w Polsce. - W tym celu wykorzystamy 2 spoty reklamowe. Rozpoczniemy od 30-sekundowego spotu wizerunkowego, prezentuj±cego filozofiê ubezpieczeñ nowej generacji – elastycznych, dedykowanych ludziom aktywnym i zorientowanym na przysz³o¶æ, dostosowanych do ka¿dego z kolejnych ¿yciowych etapów. Po 2 tygodniach emisji zast±pimy go 15-sekundowym spotem o charakterze produktowym, który komunikuje korzy¶ci naszego programu lojalno¶ciowego UNIQA BonusClub. Zachêcamy klientów, by wykupuj±c u nas minimum dwie polisy ubezpieczeniowe z przynajmniej dwóch ró¿nych obszarów ubezpieczeniowych, mogli korzystaæ ze zwrotu sk³adki nawet do 400 z³. – wyja¶nia Parkot.

Twarz± kampanii zosta³ Bogdan Wenta, znany trener polskich szczypiornistów, z którym UNIQA podpisa³a umowê o wspó³pracê na okres dwóch lat, obejmuj±cy przysz³oroczne Mistrzostwa Europy w Pi³ce Rêcznej, które odbêd± siê w Austrii. – Zdecydowali¶my siê na zaanga¿owanie trenera Wenty, poniewa¿ naszym zdaniem jego osoba doskonale ilustruje warto¶ci, z którymi identyfikuje siê nasza firma, jakimi s±: pasja i profesjonalizm – wyja¶nia Piotr Wyraz, kieruj±cy dzia³em marketingu UNIQA. - Inwestycja w znane twarze sportu jest jednym z podstawowych narzêdzi wykorzystywanych w budowaniu wizerunku spó³ek UNIQA Group Austria. Bardzo d³ugo poszukiwali¶my takiej osoby w Polsce, ale warto by³o czekaæ – trener Wenta jest nie tylko uosobieniem warto¶ci, z którymi siê uto¿samiamy, ale równie¿ urodzonym aktorem, który ¶wietnie sprawdzi³ siê na planie. 

Kampania potrwa 6 tygodni od 11 maja do 21 czerwca br. i obejmie nastêpuj±ce stacje telewizyjne: TVP1, TVP2, POLSAT, TVN, TVP Info, At Max (m.in. AXN, Comedy Central, Canal +, Canal + Sport, Hallmark, National Geographic, MTV), Discovery, TV4, POLSAT Sport, POLSAT PLAY, TVN7, TVN 24, TVN Meteo, TVN Turbo, POLSAT2, POLSAT News, POLSAT Cafe.

Sport na us³ugach towarzystw ubezpieczeniowych

Wykorzystywanie sportu i sportowców w reklamach ubezpieczycieli to powszechna praktyka. Kampania Uniqy jest skierowana do fanów coraz popularniejszej w Polsce pi³ki rêcznej i do osób m³odych oraz aktywnych. Paradoksalnie trudno znale¼æ w ofercie firmy ubezpieczenie przeznaczone dla sportowców. Ubezpieczycielom nie op³aca siê ubezpieczaæ klientów na wypadek kontuzji sportowych w ramach zwyk³ych ubezpieczeñ. To w koñcu za du¿e ryzyko. Zatem aktywne ¿ycie ma swoje ograniczenia, a pi³ka rêczna s³u¿y ubezpieczycielom przede wszystkim w reklamach, a nie w ¿yciu codziennym.

¬ród³o: Komunikat prasowy grupy Uniqa

JT