X
U¿ywamy plików cookies, by u³atwiæ korzystanie z naszego serwisu. Je¶li nie chcesz, aby pliki cookies by³y zapisywane na Twoim dysku,
zmieñ ustawienia swojej przegl±darki. Wiêcej na temat naszej polityki prywatno¶ci znajdziesz tutaj.

www.ubezpieczenie.com.pl

Spór o reklamê Link4 nadal trwa

2009-08-18 08:31 wtorek
Jak podaje Gazeta Ubezpieczeniowa, Link 4 wystosowa³a pismo do Polskiej Izby Po¶redników Ubezpieczeniowych i Finansowych. List przedstawia ¿±dania zaprzestania rozpowszechniania informacji o tocz±cych siê postêpowaniach s±dowych przeciwko Link4, trzykrotnego przeproszenia na ostatniej stronie "Gazety Ubezpieczeniowej" i "Miesiêcznika Ubezpieczeniowego", a tak¿e wp³acenia 1 000 000 z³. na konto akcji Pajacyk za naruszenie dóbr osobistych Link4.
 
Je¿eli PIPUiF nie zrealizuje warunków, Link 4 ma zamiar skierowaæ sprawê do s±du. Ca³± sytuacjê komentuje na ³amach Gazety Ubezpieczeniowej Adam Sankowski, prezes PIPUiF:

- "Ton±cy brzytwy siê chwyta" - to jedyny sensowny komentarz do pisma Link4. Link4 w 2008 i 2009 kontynuowa³ akcje reklamowe wprowadzaj±ce w b³±d klientów i deprecjonuj±ce konkurencjê mimo zakazu KNUiFE z 2003 roku. Teraz najwidoczniej Link4 boi siê przegranej w s±dzie, tym bardziej ¿e sprawy nabra³y tempa, a na ¶rodê 26 sierpnia br. wyznaczona zosta³a ju¿ trzecia rozprawa. Wysuniêcie bezpodstawnych i absurdalnych roszczeñ (do realizacji w ci±gu 5 dni! )to tylko pretekst, aby podczas rozprawy byæ "pokrzywdzonym", który w³a¶nie za³o¿y³ sprawê, aby "siê broniæ". ¦wiadczy to o niesamowitym tupecie: po wydaniu kilkudziesiêciu milionów z³otych na wyszydzanie konkurencji twierdziæ, ¿e jest siê "poszkodowanym"...a mo¿e to po prostu próba wyt³umaczenia kiepskich wyników Link4? Spadek udzia³ów w rynku ubezpieczeñ komunikacyjnych, du¿e straty, zwolnienia grupowe... Zarz±d Link4 móg³by siê wyt³umaczyæ przed w³a¶cicielami, ¿e to wszystko to wina po¶redników, którzy nie maj± najwidoczniej takiego samego poczucia humoru jak Zarz±d Link4. Po¶rednicy tañcz±cy z rado¶ci na g³owie z powodu wzrostu cen OC wynikaj±cego z wprowadzenia podatku Religi, nieudacznicy próbuj±cy braæ na lito¶æ klientów, niezrównowa¿eni emocjonalnie, o tendencjach samobójczych, wy³udzaj±cy dodatkowe prowizje od klientów...Bardzo ¶mieszne... zamiast po prostu przeprosiæ, to teraz Link4 udaje, ¿e czuje siê poszkodowany przez po¶redników. Cynizm najczystszej próby.

¼ród³o: Gazeta Prawna

PaS