X
U¿ywamy plików cookies, by u³atwiæ korzystanie z naszego serwisu. Je¶li nie chcesz, aby pliki cookies by³y zapisywane na Twoim dysku,
zmieñ ustawienia swojej przegl±darki. Wiêcej na temat naszej polityki prywatno¶ci znajdziesz tutaj.

www.ubezpieczenie.com.pl

Spó³ki Amplico w Polsce wprowadzaj± nowe logo

2009-11-23 10:58 poniedzia³ek
Polskie spó³ki American Life Insurance Company (Alico) wprowadzaj± nowe logo i przyjmuj± wspóln± nazwê Amplico. Jedna marka to pokazanie wspólnych warto¶ci oraz podkre¶lenie wspólnoty grupy spó³ek Amplico, które razem troszcz± siê o zabezpieczanie potrzeb Klientów w zakresie: ubezpieczeñ, emerytur i inwestycji. Dzia³ania podejmowane w Polsce to konsekwencja zmian w Alico, które znajduje siê na drodze do uzyskania niezale¿no¶ci i pe³nej odrêbno¶ci od AIG.

Ze wzglêdu na niezwyk³± si³ê i wysok± znajomo¶æ marki Amplico, Alico w Polsce bêdzie kontynuowa³o dzia³alno¶æ pod mark± Amplico. Dlatego 22 sierpnia br. zosta³a zmieniona nazwa AIG TFI na Amplico TFI, a miesi±c pó¼niej nazwê Amplico PTE przyjê³o AIG PTE.

Nowe, wspólne logo dla trzech spó³ek Amplico w wyra¼ny sposób nawi±zuje do logo Alico - globalnej spó³ki ubezpieczeñ na ¿ycie dzia³aj±cej od 88 lat w 54 krajach ¶wiata i pokazuje jedn± wizjê, wspóln± historiê oraz warto¶ci: najwy¿sza jako¶æ obs³ugi klienta, bezpieczeñstwo inwestycji, doskona³e wyniki finansowe, stabilno¶æ i rentowno¶æ trzech spó³ek dzia³aj±cych w Polsce pod mark± Amplico. „Dziêki nowej nazwie bêdziemy jeszcze bli¿ej naszych klientów, z ofert± wszystkich spó³ek Amplico. Nasz± misj± jest chêæ bycia obecnym w ka¿dej rodzinie i zaspokajaæ jej potrzeby zwi±zane z bezpieczeñstwem finansowym. Pragniemy, aby wiê¼ zbudowana z naszymi klientami by³a przekazywana z pokolenia na pokolenie.” – podkre¶la £ukasz Kalinowski, Prezes Zarz±du Amplico Life. Amplico powsta³o jako pierwsza spó³ka ubezpieczeñ na ¿ycie, od 19 lat jest blisko klientów i dociera do nich przez rozbudowan± sieæ sprzeda¿y oferuj±c produkty dopasowane do ich potrzeb.

Planuj±c nasze dzia³ania mamy na wzglêdzie jeden cel - chcemy dawaæ naszym klientom poczucie pewno¶ci, ¿e powierzaj± swoje sprawy finansowe w rêce najlepszych specjalistów w swojej dziedzinie.” – mówi £ukasz Kalinowski, Prezes Zarz±du Amplico Life.

O bli¿szej wspó³pracy miêdzy firmami bêdzie informowa³a wspólna kampania reklamowa. G³ównym przekazem kampanii bêdzie podkre¶lenie si³y poszczególnych spó³ek Amplico, poinformowanie o zmianie nazwy oraz o tym, ¿e spó³ki bêd± dzia³a³y razem.

¼ród³o: Informacja prasowa Amplico z 18.11.09