X
U¿ywamy plików cookies, by u³atwiæ korzystanie z naszego serwisu. Je¶li nie chcesz, aby pliki cookies by³y zapisywane na Twoim dysku,
zmieñ ustawienia swojej przegl±darki. Wiêcej na temat naszej polityki prywatno¶ci znajdziesz tutaj.

www.ubezpieczenie.com.pl

Ergo buduje wzrost z now± strategi± marki

2009-11-24 09:03 wtorek
Grupa ERGO poinformowa³a o zamiarze przysz³ego ujednolicenia marki, pod któr± bêdzie sprzedawa³a ubezpieczenia maj±tkowe i ¿yciowe w Niemczech. Podjête dzia³ania maj± byæ odpowiedzi± na potrzeby rodzimego rynku.

Dotychczas ubezpieczenia by³y oferowane miêdzy innymi przez towarzystwa Hamburg Mannheimer, Victoria, DAS, DKV, ERV. Jak podkre¶laj± przedstawiciele ERGO, ujednolicenie dzia³ania wielu niemieckich spó³ek pod jedn± nazw±, pozwoli na wiêksz± elastyczno¶æ biznesow±. Stworzenie globalnej marki bêdzie sprzyja³o rozwojowi spó³ek umocniaj±c kana³y sprzeda¿y. Wspólna marka sprzyjaæ bêdzie równocze¶nie podkre¶laniu wiarygodno¶ci i doskona³ej stabilno¶ci finansowej ERGO. Jednocze¶nie ubezpieczyciele oferuj±cy specjalistyczne produkty zachowaj± swoje nazwy. Ubezpieczenia zdrowotne bêd± sprzedawane pod mark± DKV, oferta ochrony prawnej pozostanie w kompetencji DAS, polisy turystyczne bêd± rozwijane pod mark± ERV.

ERGO zapowiedzia³o ujednolicenie marki w Niemczech do po³owy 2010 r.

 - To dawno oczekiwana decyzja - mówi Ma³gorzata Makulska, wiceprezes Zarz±du ERGO Hestii odpowiedzialna za marketing i sprzeda¿ - Globalna marka pozwala na wykorzystanie efektu synergii, sprzyjaj±c chocia¿by rozpoznawalno¶ci marki. Hestia pozycjonuje siê pod mark± ERGO ju¿ od 10 lat, dlatego zmiana nie oznacza dla nas dzisiaj niczego nowego w sensie dos³ownym. Bêdziemy obserwowali rezultaty budowy globalnej marki dokonuj±c byæ mo¿e w przysz³o¶ci takiego wyboru, który w wiêkszym stopniu pozwoli nam skorzystaæ z si³y globalnej marki - doda³a Ma³gorzata Makulska.

ERGO to jedna z najwiêkszych firm ubezpieczeniowych w Europie. Reprezentowana w ponad 30 krajach, swoje dzia³ania koncentruje przede wszystkim na starym kontynencie i Azji. ERGO zaufa³o ju¿ ponad 40 milionów klientów.

Kontakt dla mediów
Grzegorz Blachowski
Rzecznik Prasowy
grzegorz.blachowski@hestia.pl
Grupa Ergo Hestia
ul.: Hestii 1
81-731 Sopot
tel.: +58 559 41 81
mobile: +48 508 044 181
http://media.hestia.pl

Informacja prasowa Ergo Hestii z 21.11.09