X
U¿ywamy plików cookies, by u³atwiæ korzystanie z naszego serwisu. Je¶li nie chcesz, aby pliki cookies by³y zapisywane na Twoim dysku,
zmieñ ustawienia swojej przegl±darki. Wiêcej na temat naszej polityki prywatno¶ci znajdziesz tutaj.

www.ubezpieczenie.com.pl

Allianz nagrodzony w konkursie „Sztuka cenniejsza ni¿ z³oto”

2009-11-30 10:54 poniedzia³ek
W czwartek 26 listopada podczas uroczystej gali zosta³y og³oszone wyniki konkursu „Sztuka cenniejsza ni¿ z³oto”. To projekt prowadzony przez Narodowy Bank Polski i fundacjê Commitment to Europe Arts&Business maj±cy na celu promocjê wspó³pracy miêdzy ¶wiatem kultury i biznesu.

W konkursie nagradzane s± instytucje finansowe, które podejmuj± ciekawe inicjatywy prokulturalne. Allianz Polska otrzyma³ nagrodê w kategorii Wydarzenie roku za wspó³pracê z Teatrem Roma przy wystawieniu "Upiora w Operze”. Nagrodê wrêczyli prezes NBP S³awomir Skrzypek i prezes fundacji Agata Podczaska.

- Narodowy Bank Polski z racji obowi±zuj±cych go ograniczeñ sam nie mo¿e anga¿owaæ siê w sponsorowanie wydarzeñ kulturalnych. Dlatego chcemy promowaæ i zachêcaæ inne instytucje finansowe, by choæ drobn± czê¶ci± swoich zysków wspiera³y Polska kulturê – mówi³ podczas uroczysto¶ci prezes S³awomir Skrzypek.

Grupa Allianz od pocz±tku swojej dzia³alno¶ci na polskim rynku wspiera wa¿ne inicjatywy spo³eczne i kulturalne, wybieraj±c takie przedsiêwziêcia, które uszlachetniaj± rzeczywisto¶æ, twórczo j± przekszta³caj± i pozostawiaj± trwa³y ¶lad w kulturze. Nominacje do nagród w konkursie „Sztuka cenniejsza ni¿ z³oto”, oprócz zwyciêskiego spektaklu „Upiór w operze”, zdoby³y jeszcze konkurs "Krakowskie Nagrody Allianz - Kultura, Nauka, Media" w kategorii Inicjowanie dzia³añ prokulturalnych oraz fundowane przez Allianz Polska Feliksy Warszawskie w kategorii Partnerstwo Arts&Business. Grupa Allianz Polska zosta³a te¿ nominowana do nagrody Sponsora Kultury 2009.

- Ten projekt to ciekawa inicjatywa pokazuj±ca, ¿e wspó³praca miêdzy biznesem a ¶wiatem kultury jest potrzebna i mo¿e przynie¶æ korzy¶ci obu stronom. Bior±c w nim udzia³ chcemy to udowodniæ na w³asnym przyk³adzie. Byæ mo¿e dziêki temu kolejne firmy do³±cz± do grona mecenasów sztuki, co w tych trudnych dla instytucji kulturalnych czasach jest szczególnie wa¿ne – mówi Pawe³ Dangel, prezes Grupy Allianz Polska

¼ród³o: Informacja prasowa Allianz z 26.11.09