X
U¿ywamy plików cookies, by u³atwiæ korzystanie z naszego serwisu. Je¶li nie chcesz, aby pliki cookies by³y zapisywane na Twoim dysku,
zmieñ ustawienia swojej przegl±darki. Wiêcej na temat naszej polityki prywatno¶ci znajdziesz tutaj.

www.ubezpieczenie.com.pl

Nowa kampania reklamowa UNIQA z trenerem Bogdanem Went±

2010-01-07 15:34 czwartek
W styczniu ruszy³a nowa kampania promocyjno - wizerunkowa Grupy Ubezpieczeniowej UNIQA, z udzia³em trenera Bogdana Wenty. Kampania nawi±zuje do Mistrzostw Europy w Pi³ce Rêcznej 2010. G³ówne dzia³ania obejmuj± spoty telewizyjne i outdoor.

Z pocz±tkiem roku wystartowa³a nowa kampania reklamowa Grupy Ubezpieczeniowej UNIQA, wykorzystuj±ca wizerunek trenera Bogdana Wenty w zwi±zku ze zbli¿aj±cymi siê Mistrzostwami Europy w Pi³ce Rêcznej EURO 2010 w Austrii. - Bogdan Wenta jest twarz± naszej firmy od maja 2009 roku; wyst±pi³ ju¿ w poprzedniej kampanii „UNIQA. Ubezpieczenia nowej generacji". Tegoroczne dzia³ania s± kontynuacj± naszej strategii budowania wizerunku marki UNIQA przy wspó³pracy ze ¶wiatowymi mistrzami sportu - powiedzia³ Tomasz Domañski, kieruj±cy dzia³em marketingu w UNIQA. - Styczniowe Mistrzostwa Europy w Pi³ce Rêcznej s± naturalnym momentem na podkre¶lenie naszego zwi±zku z trenerem Bogdanem Went± i reprezentowanymi przez niego warto¶ciami. Jest to cz³owiek, który ma jasno zdefiniowane cele i doskonale wie jak osi±gn±æ sukces; jego dzia³ania cechuj± zaanga¿owanie, pasja i profesjonalizm - dodaje Domañski.

Kampania obejmuje nastêpuj±ce dzia³ania:

- spoty sponsorskie przed relacjami meczów Mistrzostw Europy w Pi³ce Rêcznej EURO 2010 w Austrii (telewizja Polsat, Polsat Sport, Polsat Sport Extra);
- outdoor w najwiêkszych polskich miastach. Wykorzystano wysokiej jako¶ci pod¶wietlane no¶niki typu backlight w najlepszych lokalizacjach;
- internet - wsparcie w wyszukiwarkach.

Celem akcji jest budowanie wizerunku i wzrost rozpoznawalno¶ci marki UNIQA w¶ród obecnych i potencjalnych Klientów, a tak¿e Partnerów biznesowych Grupy. Od powstania w 1999r., UNIQA wzmacnia znajomo¶æ swojej marki poprzez identyfikacjê z wizerunkiem wybitnie utalentowanych i utytu³owanych sportowców. Strategia sprawdzona na macierzystym rynku austriackim jest z powodzeniem adaptowana wraz z rozwojem aktywno¶ci Grupy na dwudziestu rynkach europejskich.

Za kreacjê i produkcjê spotów sponsorskich oraz outdooru z udzia³em Bogdana Wenty odpowiada  agencja Made in Mind, bêd±ca w strukturach Mindshare. Media zaplanowa³ i kupi³ Mindshare Polska.

Kontakt:

Anna Skusiewicz
PR Manager
Grupa Ubezpieczeniowa UNIQA Polska
anna.skusiewicz@uniqa.pl
tel.: 0426344766
ul.: Gdañska 132
90-520 £ód¼
Informacja prasowa Grupy Ubezpieczeniowej UNIQA Polska z dnia 07.01.2010 r.