Ostatnia kampania reklamowa PZU budzi wiele kontrowersji. Przekaz skierowany jest g³ównie do kierowców, którzy je¿d¿± nieostro¿nie, ³ami± przepisy itp. Zachêca siê ich do zakupu ubezpieczenia komunikacyjnego w PZU. Sêk w tym, ¿e taki kierowca nie otrzyma pe³nego odszkodowania, gdy zdarzy siê wypadek.
Jak powiedzia³ Marcin Z. Broda z firmy Ogma, monitoruj±cej rynek ubezpieczeniowy, "PZU pokazuje w nich niebezpieczne zachowania kieruj±cych czy pasa¿erów. Widz mo¿e odnie¶æ wra¿enie, ¿e nie ma w nich nic z³ego, bo i tak mo¿na siê ubezpieczyæ".
PZU broni siê: „trzeba pamiêtaæ, ¿e reklama jest pewn± form± ekspresji z definicji uproszczon±”.
¬ród³o: Gazeta Prawna, Bankier.pl
OZ