X
U¿ywamy plików cookies, by u³atwiæ korzystanie z naszego serwisu. Je¶li nie chcesz, aby pliki cookies by³y zapisywane na Twoim dysku,
zmieñ ustawienia swojej przegl±darki. Wiêcej na temat naszej polityki prywatno¶ci znajdziesz tutaj.

www.ubezpieczenie.com.pl

Statystyczny Polak nie istnieje

2010-05-12 08:12 ¶roda
Z pocz±tkiem maja WARTA rozpoczê³a kampaniê reklamow± „Statystyczny Polak nie istnieje!”. Promuje ona now± ofertê ubezpieczeniow± WARTA MOTO ASSISTANCE.

Celem kampanii jest promocja produktów komunikacyjnych WARTY oraz zwiêkszenie ¶wiadomo¶ci ubezpieczeniowej w¶ród klientów. Oferta adresowana jest przede wszystkim do kierowców, dla których wa¿na jest jako¶æ produktu i kompleksowa obs³uga.

Akcjê pozyskiwania klientów wspiera intensywna kampania reklamowa w telewizji i Internecie. Od 10 maja m.in. w stacjach: TVN, TVN24, TVP1, TVP2, Polsat + kana³y tematyczne - Discovery World, Discovery Channel, Discovery Science, Discovery Travel & Living, Animal Planet, AXN, BBC Entertainment, Canal+, Canal+ bêd± emitowane spoty reklamowe.

- Kreacja reklamy telewizyjnej opiera siê na wykorzystaniu idei danych statystycznych. Wiêkszo¶æ rozwi±zañ proponowanych przez firmy ubezpieczeniowe wynika z badañ nad statystycznym klientem. WARTA wie, ¿e nie istnieje kto¶ taki jak „statystyczny klient”. Ka¿dy klient jest wyj±tkowy, ma inne potrzeby i oczekiwania. Dla ka¿dego z nich mamy ofertê ubezpieczeñ assistance uszyt± na miarê – mówi Boguslawa Potacka, dyrektor Dep. Marketingu TUiR WARTA.

Dzia³ania reklamowe WARTY wspierane s± równie¿ aktywno¶ci± w du¿ych portalach internetowych (Onet, Wirtualna Polska, gazeta.pl, Money.pl, Facebook.com), wyszukiwarkach, prasie regionalnej i kobiecej.

W trakcie dwumiesiêcznej kampanii zostanie równie¿ wykorzystany potencja³ nowych mediów. Landing page www.niestatystyczny.pl bêdzie zawiera³ mapê niestatystycznych przypadków drogowych, tworzon± przez u¿ytkowników. Najlepiej oceniane anegdoty kierowców bêd± premiowane pakietami WARTA MOTO-ASSISTANCE. Ca³o¶æ kampanii w internecie zak³ada równie¿ wykorzystanie potencja³u social media dziêki nawi±zywaniu relacji z liderami opinii. Za strategiê i realizacjê kampanii internetowej odpowiada Agencja Webola.

Strategiê i kreacjê wykorzystan± w kampanii opracowa³a agencja G7. Dwa filmy reklamowe przygotowane do kampanii – po 30 sek. – wyre¿yserowa³ Jak Hryniak, a producentem jest dom produkcyjny Film Reaktor.

Zakupem czasu antenowego zaj±³ siê dom mediowy Starcom.

Kontakt:

Monika Nowakowska
Rzecznik Prasowy, Dyrektor Biura Public Relations
rzecznik@warta.pl
Grupa Ubezpieczeniowo-Finansowa WARTA S.A.
ul.: Gie³dowa 7/9
01-211 Warszawa
tel.:(+48 22) 634 54 62
fax: (+48 22) 634 56 08

Informacja prasowa Warty z dnia 11.05.2010 r.