X
U¿ywamy plików cookies, by u³atwiæ korzystanie z naszego serwisu. Je¶li nie chcesz, aby pliki cookies by³y zapisywane na Twoim dysku,
zmieñ ustawienia swojej przegl±darki. Wiêcej na temat naszej polityki prywatno¶ci znajdziesz tutaj.

www.ubezpieczenie.com.pl

Marka Aviva podwójnie wyró¿niona – za relacje z klientami

2010-06-18 08:14 pi±tek
Aviva otrzyma³a certyfikat Marki Wysokiej Reputacji (Premium Brand) i god³o Firma Przyjazna Klientowi.

Marka Aviva, obecna w Polsce od roku, znalaz³a siê w gronie 21 Marek Wysokiej Reputacji. Wiele z nich znanych jest polskim klientom od kilkunastu b±d¼ kilkudziesiêciu lat, jak np. Danone czy PKO Bank Polski. Certyfikat Premium Brand przyznawany jest na podstawie niezale¿nych badañ konsumenckich, przeprowadzonych przez Millward Brown SMG/KRC. Wyniki og³oszono 16 czerwca.

God³o „Firma Przyjazna Klientowi” nadaje Fundacja Obserwatorium Zarz±dzania po przeprowadzeniu niezale¿nego audytu. Sk³ada³ siê on z oceny procedur i narzêdzi w obszarze obs³ugi klienta, oceny obs³ugi klienta w placówkach Aviva oraz badania poziomu satysfakcji klientów. Aviva jest pierwsz± firm± ubezpieczeniowo-inwestycyjn±, która otrzyma³a ten tytu³.

Nagrody potwierdzaj±, ¿e dotrzymujemy obietnic sk³adanych klientom. Traktujemy ich indywidualnie – szanujemy to, kim s± i czego potrzebuj±, a oni doceniaj± wiedzê naszych doradców i jako¶æ us³ug. Nagrody dla marki Aviva potwierdzaj± te¿ powodzenie i wysok± efektywno¶æ dzia³añ w ramach kampanii rebrandingowej, rozpoczêtej przed rokiem. Kluczowe znaczenie mia³o zintegrowanie dzia³ów obs³uguj±cych klientów przed wprowadzeniem marki Aviva, uproszczenie procedur, szybsza wyp³ata ¶wiadczeñ ubezpieczeniowych
– mówi Dominika Kra¶ko-Bia³ek, wiceprezes grupy Aviva w Polsce.

Kontakt:

Bohdan Bia³orucki
rzecznik prasowy
tel. (22) 557 43 41; 501 781 140
bohdan.bialorucki@aviva.pl

Grzegorz Mathea
tel. (22) 557 43 70
grzegorz.mathea@aviva.pl

Informacja prasowa Avivy z dnia 17.06.2010 r.