X
Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszego serwisu. Jeśli nie chcesz, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku,
zmień ustawienia swojej przeglądarki. Więcej na temat naszej polityki prywatności znajdziesz tutaj.

www.ubezpieczenie.com.pl

Ergo Hestia: ABC Szkody - niezbędnik klienta

2011-03-30 08:33 środa
Zgłoszenie szkody do Ergo Hestii stało się teraz jeszcze łatwiejsze. ABC Szkody i usługa Callback – to nowe rozwiązania dedykowane klientom ubezpieczyciela.

Gdy przydarzy nam się szkoda, nierzadko skóra nam cierpnie na myśl o formalnościach z tym związanych. Ergo Hestia wychodzi naprzeciw oczekiwaniom swoich klientów i jeszcze bardziej usprawnia proces likwidacji szkody, wprowadzając nowe rozwiązania.

ABC Szkody to przekazywany drogą e-mailową zbiór najważniejszych informacji oraz wykaz głównych dokumentów niezbędnych podczas oględzin pojazdu i likwidacji szkody. Kierowany jest do klientów zgłaszających szkodę z OC komunikacyjnego oraz klientów indywidualnych zgłaszających szkodę z ubezpieczenia autocasco. Znajdą się w nim potwierdzenie przyjęcia zgłoszenia szkody oraz odpowiedzi na najważniejsze pytania, które mogą nasunąć się w pierwszym etapie likwidacji szkody. Poradnik zawiera również wskazówki, jak przygotować się do spotkania z rzeczoznawcą mobilnym oraz jakie dokumenty należy dostarczyć w celu likwidacji szkody. Nie zabrakło w nim także informacji o eKoncie ubezpieczeniowym i innych kanałach kontaktu z Ergo Hestią.

Kolejny krok w celu usprawniania obsługi klienta to usługa Callback. Dzwoniąc na infolinię, aby uzyskać informację na temat zgłoszonej szkody, już po 30 sekundach oczekiwania na połączenie klient otrzymuje możliwość zamówienia telefonu zwrotnego od konsultanta infolinii.

Informacja prasowa Ergo Hestii z dnia 28.03.2011 r.