X
Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszego serwisu. Jeśli nie chcesz, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku,
zmień ustawienia swojej przeglądarki. Więcej na temat naszej polityki prywatności znajdziesz tutaj.

www.ubezpieczenie.com.pl

Link4 zachęca do szukania najlepszej oferty

2011-04-04 08:20 poniedziałek
Link4, lider ubezpieczeń direct, wystartował z nową kampanią reklamową skierowaną do polskich kierowców. Jej celem jest zachęcenie klientów do przeglądania ofert ubezpieczeń dostępnych na rynku w celu znalezienia tej najtańszej i najbardziej dopasowanej do własnych potrzeb.

Koncepcja kreatywna najnowszego spotu Link4 opiera się na metaforze błędnego koła, w które wpadli polscy kierowcy, korzystając od lat z usług tego samego ubezpieczyciela. Błędne koło zostało w spocie pokazane w formie ulicznego ronda, które pełni również funkcję wykresu z zaprezentowanymi wynikami badań. Przekaz najnowszej kampanii towarzystwa oparty został na wynikach badań ilościowych przeprowadzonych przez instytut badawczy Ipsos. Wynika z nich, że ponad połowa polskich kierowców po 24 roku życia mogłaby zaoszczędzić, zmieniając ubezpieczyciela. Obliczono również, że kierowcy którzy przeszli do Link4 zaoszczędzili średnio 420 złotych.

– Poprzez naszą najnowszą kampanię uświadamiany klientom, że rutynowe działanie, jakim jest systematyczne odnawianie takiej samej polisy w jednym towarzystwie, może okazać się nieopłacalne. Na konkretnych danych liczbowych pokazujemy więc, że poszukiwanie tańszych ofert ubezpieczeń to gra warta świeczki – mówi Marcin Niewiadomski, dyrektor Pionu Marketingu i członek Zarządu Link4 TU S.A.

Kampanię przygotowała Gruppa66 Ogilvy. Według Kamili Floryszak, Account Supervisor w Gruppa66 Ogilvy, przygotowanie ciekawej kampanii reklamowej opartej na danych liczbowych jest prawdziwym wyzwaniem. – Udało nam się przedstawić wyniki badań w dynamiczny i kreatywny sposób nie tracąc przy tym sensu całego przekazu, który pozostaje jasny i łatwy do zapamiętania – powiedziała Floryszak.

Nowa kampania Link4 ma charakter wizerunkowo-sprzedażowy. Spot Link4 został wyprodukowany przez Redworks, natomiast planowaniem i zakupem mediów zajął się Starcom. Spoty reklamowe, w wersjach 15- i 30-sekundowych, można oglądać w największych stacjach telewizyjnych. Kampania wspierana jest przez akcje bannerowe na stronach popularnych portali internetowych oraz kampanię linków sponsorowanych w wyszukiwarce Google.

Ubezpieczam się!

Informacja prasowa Link4 z dnia 28.03.2011 r.