X
Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszego serwisu. Jeśli nie chcesz, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku,
zmień ustawienia swojej przeglądarki. Więcej na temat naszej polityki prywatności znajdziesz tutaj.

www.ubezpieczenie.com.pl

BZ WBK-Aviva - Firma Przyjazna Klientowi

2011-04-12 08:33 wtorek
BZ WBK-Aviva Towarzystwa Ubezpieczeń nagrodzone zostały Godłem ogólnopolskiego programu certyfikującego „Firma Przyjazna Klientowi”. Obserwatorium Zarządzania wyróżnia w ten sposób instytucje, które za priorytetowe stawiają potrzeby klientów i pracują nad jakością ich obsługi.

W ramach procesu certyfikacji Towarzystwa BZ WBK-Aviva zostały poddane niezależnym audytom sprawdzającym jakość obsługi klienta m.in. w takich obszarach jak: dopasowanie do potrzeb klientów, zaufanie klientów, rzetelność, dostępność kanałów komunikacji, atrakcyjność oferty. Uzyskane przez BZ WBK-Aviva wysokie wyniki na każdym audytowanym poziomie zapewniły zdobycie Godła „Firmy Przyjaznej Klientowi”.  

Dopasowanie oferty produktowej do potrzeb Klientów Banku Zachodniego WBK oraz wysoka jakość obsługi, w tym bardzo dobre relacje z Klientami, są priorytetami naszej działalności.  Przyznane Godło jest potwierdzeniem przynależności BZ WBK-Aviva do grona firm wyróżniających się pod względem profesjonalnej obsługi. Mamy nadzieję, że wyróżnienie będzie dla naszych obecnych i potencjalnych Klientów świadectwem, że BZ WBK-Aviva jest firmą dbającą o ich satysfakcję i godną zaufania – mówi Krzysztof Charchuła, Prezes Zarządu BZ WBK-Aviva.

W ciągu dziewięciu lat chęć udziału w Programie Firma Przyjazna Klientowi zgłosiło blisko 1000 firm ze wszystkich sektorów i branż. Patronat honorowy nad Programem objęli: Stowarzyszenie Konsumentów Polskich oraz Instytut Badania Rynku, Konsumpcji i Koniunktur. Na przestrzeni lat projekt zyskał również poparcie i uznanie najwyższych władz państwowych, w tym agend stojących na straży przestrzegania praw konsumenckich.

Informacja prasowa BZ WBK-AvivaTU  z dnia 11.04.2011 r.