X
Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszego serwisu. Jeśli nie chcesz, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku,
zmień ustawienia swojej przeglądarki. Więcej na temat naszej polityki prywatności znajdziesz tutaj.

www.ubezpieczenie.com.pl

Ubezpieczenie AC z assistance w standardzie

2011-03-21 08:06 poniedziałek
Europ Assistance Polska z dn. 1 marca 2011 został nowym operatorem UNIQA TU SA  w zakresie pakietów assistance samochodowego dodawanego do ubezpieczeń AC. Usługi assistance obejmują zdarzenia na terenie Polski i Europy.

Wraz z zakupem ubezpieczenia AC w UNIQA TU SA klienci otrzymają pakiet usług assistance. W razie wypadku, awarii bądź kradzieży pojazdu, klienci mogą liczyć na całodobową i bezpłatną pomoc: naprawa pojazdu na miejscu lub holowanie pojazdu do najbliższego ASO. Ponadto, klienci mogą liczyć na organizację i pokrycie kosztów zakwaterowania, organizację dalszej podróży oraz odbiór pojazdu po naprawie. Do dyspozycji klientów są również całodobowe infolinie: turystyczna i drogowa.

Poza ofertą assistance STANDARD dodawaną nieodpłatnie do ubezpieczeń AC, dostępne są inne, odpłatne warianty assistance. Różnią się one zarówno zakresem terytorialnym, jak i wyborem świadczeń.  
W wariancie KOMFORT A, oprócz świadczeń standardowych, klienci otrzymają również pomoc w razie braku paliwa, przebicia lub uszkodzenia opony, a także utraty lub zatrzaśnięcia kluczyków. Wariant KOMFORT B obejmuje swoim zakresem zdarzenia mające miejsce jedynie na terenie Polski. W tym wariancie kierowcy mogą liczyć na wynajem pojazdu zastępczego w sytuacji, wypadku, awarii lub kradzieży pojazdu.
Wariant KOMFORT C to oferta assistance medycznego. W razie nagłego zachorowania lub wypadku, klienci mogą liczyć na natychmiastową pomoc medyczną, a także wizytę pielęgniarki, przewóz medyczny oraz kierowcę zastępczego.

- Każdy kierowca ma inne doświadczenia i woli zabezpieczyć się przed różnymi zdarzeniami. Dlatego stworzyliśmy wraz z UNIQA TU SA taki program, który sprosta oczekiwaniom wielu klientów. Różnorodność wariantów i dostępnych świadczeń zapewni pomoc klientom zarówno w poważnych sytuacjach dotyczących ich zdrowia, ale także w bardziej prozaicznych, jak na przykład zatrzaśnięcie kluczyków. Warto podkreślić, że to klient sam podejmuje decyzję jaki wariant jest dla niego najlepszy i samodzielnie modyfikuje zakres swojego ubezpieczenia - dodaje Urszula Szwarc, Key Account Manager, Europ Assistance Polska.

Wszystkie warianty obejmują swoją ochroną zarówno kierowcę, jak i pasażerów uszkodzonego pojazdu.

Informacja prasowa Europ Assistancez dnia 15.03.2011 r.