Compensa TU S.A. Vienna Insurance Group unowocześnia swój sztandarowy produkt – komunikacyjne ubezpieczenie AC - wprowadzając formułę all risk i rozszerzając zakres ochrony ubezpieczeniowej.
Compensa, której 33 proc. portfela na koniec 2008 roku stanowiły ubezpieczenia autocasco chce nadal zwiększać swój udział w tym segmencie rynku. – Jesteśmy dzisiaj w pierwszej piątce na polskim rynku pod względem wielkości sprzedaży ubezpieczeń autocasco. Naszym strategicznym celem jest dalsze umacnianie tej pozycji i zdobywanie nowych klientów. Dlatego atrakcyjność tego produktu i jego przejrzystość jest naszym priorytetem. – twierdzi Franz Fuchs, prezes zarządu towarzystwa.
„Compensa Komunikacja” w formule „all risk”
Nowe ubezpieczenie autocasco w Compensie to przede wszystkim znacznie szersza niż dotąd ochrona ubezpieczeniowa, która obejmuje wszystkie zdarzenia powodujące szkodę w pojeździe z wyjątkiem zdarzeń wskazanych w katalogu wyłączeń.
Główne nowości w produkcie Compensy to:
- Odpowiedzialność za m.in. powódź, zatopienie, zalanie, szkody powstałe np. w warsztacie, myjni, czy w komisie.
- Możliwość zawarcia umowy z opcją stałej sumy ubezpieczenia w całym okresie ubezpieczenia dla samochodów osobowych do 4 lat.
- Brak redukcji zniżek z tytułu wypłaty odszkodowania w przypadku realizacji przez Compensę roszczenia regresowego do sprawcy szkody / ubezpieczyciela.
- Bardziej zrozumiałe OWU
- skrócenie tekstu, m.in. w związku z formułą „all risk”
- Korzystniejsze taryfy do ubezpieczeń OC i AC przede wszystkim dla samochodów z wyższych segmentów rynkowych.
Źródło: komunikat prasowy Compensa
JT