[wymoderowano dane personalne] kpi z klientów OC
2012-02-07 23:05 wtorek ~Andrzej
Niedawno kupi³em u¿ywane auto z polis± OC w Interrisk.. Wiem, ¿e w ci±gu 30 dni powinienem postanowiæ co z OC. I tak zrobi³em, bo po 10 dniach od zakupu poszed³em do s³upskiego oddzia³u Interrisk. Przyj±³ mnie [wymoderowano dane personalne], zdziwi³ siê, ¿e chcê wypowiedzieæ OC. Poczyta³ wypowiedzenie, przejrza³ umowê, polisê OC , wypyta³ o szczegó³y i a¿ siê zdziwi³em. Ale zaproponowa³ mi kontynuacjê OC w tej firmie. Ja jednak nie dowierza³em, ¿e tylko bêdê musia³ ui¶ciæ jedynie II ratê sk³adki OC ( zbywca op³aci³ ju¿ tylko I ratê) i bêdê kontynuowaæ OC w Interrisk. Dopytywa³em o szczegó³y , na to [wymoderowano dane personalne] odrzek³ , ¿e firma dba o klienta i jedyny warunek to kierowca czyli ubezpieczony musi mieæ skoñczone 25 lat. Zatem w moim przypadku by³ warunek spe³niony . Jedyne, co mam dope³niæ to przerejestrowaæ auto i przyj¶æ do s³upskiego oddzia³u przy ul Kiliñskiego 31 i przepisaæ polisê OC na nowy numer rejestracyjny. A w stosownym czasie mam op³aciæ II ratê. Przyby³em do dyr., Grzelaka, choæ wczoraj siê umówi³em , jednak on nie raczy³ do biura przyj¶æ , bo mrozy s± i auto jego zepsu³o siê. Spotkanie przesunê³o siê o jeden dzien. I tu spotka³o mnie rozczarowanie i wyj±tkowa arogancja ze strony [wymoderowano dane personalne]. Otó¿ ten Pan wypar³ siê, ¿e nie przypomina sobie tamtej rozmowy i ; wyliczy³ mi nowe OC , a¿ siê zdziwi³em ponad 1400 z³ . Bi³a z jego lica arogancja i buta urzêdnika, który che³pi siê i pastwi nad sw± ofiar±. Przestrzegam wszystkich, którzy chcieliby z tym [wymoderowano dane personalne], nie powiem dyrektorem , tylko arogantem rozmawiaæ. Nie chod¼cie do tej firmy to jest oszust. Mnie oszuka³. Najgorsze jest to ,¿e firma Interrisk stawia na klienta a ma takich nieodpowiedzialnych pracowników jak [wymoderowano dane personalne]. S³upszczanie oraz okoliczni mieszkañcy nie chod¼cie do tego cz³owieka o podwójnym obliczu.