Odpowiedź do komentarza:
PZU = dużo reklam (moc wywalonych na to pieniędzy) = brak kasy na likwidację szkód!!! brak współpracy z agentem-WYZYSK WYŁĄCZNIE
W gwoli przestrogi i aby nie było że jak mi nikt nie podpowiedział, bo gdybyśmy wiedzieli wcześniej bez wątpienia nie umoczylibyśmy tylu Naszych prowizji charytatywnie.
Jako JEDNA Z NAJLEPSZYCH MULTIAGENCJI NA RYNKU WARSZAWSKIM JAKO współpracownik PZU, jako ich klient. Opinia NASZA ORAZ OPINIA WIĘKSZOŚCI NAJWIĘKSZYCH I NAJLEPSZYCH MULTIAGENCJI WARSZAWSKICH jedno z najgorzej prosperujących zakłamanych Towarzystw na rynku Polskim, prędzej czy później padnie. Młodzi świadomi ludzie już nie są tacy głupi i nie łykają tych staroci które wciska PZU. Doskonale wiemy ile kosztują reklamy w TV i jak się to przekłada na BRAK likwidacji i braku pieniędzy na pomoc klientowi. Reklama typu Nasi agenci pomocni = brak agentów, brak pomocy, lub agencji wyłączni i może by chcieli pomóc ale nie mają środków czego oczywiście PZU nie doda w reklamie :)
1) Wyzysk pracowników KIEROWNICTWO zmienia się co 5 miesięcy, wydoją i zmieniają na "głupich" ludzi np. z infolinii, którzy nie są w stanie pomóc agentom. Brak współpracy. Jak Ci są już wydojeni i zaczynają się orientować co się dzieje wyżej zostają natychmiast zwalniani!
2)Odradzam współpracę na płaszczyźnie agenta/multiagenta -PRACA WYŁĄCZNIE CHARYTATYWNA - zabierają prowizję agentowi np. mają wypłacić 5 tyś, a wypłacą 2tyś bo 3TYŚ tłumaczą błędami policzonej Kl B/M. PRZYCHODZĄCY KLIENT DEKLARUJE ZNIŻKI NA POZIOMIE NP.60% (agent za każdym razem ma OBOWIĄZEK zadzwonić na PŁATNĄ infolinie i to sprawdzić ZAPŁACIĆ I POCZEKAĆ NA TEJ INFOLINII, oczywiście PZU na tym zarabia a wisi się i czeka na telefonie pt. 0 700 ..., potem konsultant przekłamuje często klasę bonus/malus (podaje nr. konsultacji a w rozliczeniu prowizyjnym agentowi potrącana jest różnica w składce tyle co klient powinien dopłacić, zespół ds. błędów opisuje tonę błędów w skali miesiąca które trzeba poprawić a Nasz błąd z przykładu opisuje że " niezgodne z klasą podaną na infolinii" i nie ma z nimi żadnej dyskusji robią z człowieka głupka. DZIAŁANIE NIE ZGODNE Z DZIAŁANIEM KAŻDEGO INNEGO TOWARZYSTWA NA RYNKU POLSKIM. Podsumujmy : dopóki błędu nie wyjaśnisz zgodnie z terminem poprawy (wyjaśnić ciężko-nie ma z kim) dopóty nie otrzymasz prowizji.
3) Klient nie ma prawa zmienić agenta jeśli ma ubezp mieszkanie w PZU, gdyż kierownicy rozliczani są za każde wystawione "J" pod presją dyrektora, jeśli klient chce zmienić agenta nie daj boże poza strukturą kierownika to zaczyna się wojna między kiero a w rezultacie agent i klient są poszkodowani. Klient wychodzi niezadowolony!
4)FATALNE WYNAGRODZENIE PROWIZYJNE-3%, TERAZ PODNIEŚLI NA6%(PRESJA jeśli nie zrobisz w skali miesiąca planu między 30tyś zł-60tys zł to rozwiążemy z Tobą umowę.DODAM PRZYPIS DOTYCZY CO MIESIĄC I ROK NOWYCH A NIE WZNAWIANYCH UMÓW.Inne TU 12/15% bez parcia i oczywiście ze wznowieniami.
5) DZIAŁANIE NA ZASADZIE PODPISUJEMY Z TOBĄ UMOWĘ NA ROK, DWA I MASZ ROBIĆ TYLKO NOWE UBEZPIECZENIA. OCZYWIŚCIE PÓŹNIEJ ZRYWAMY Z TOBĄ UMOWĘ jeśli nie robisz NAM planu. Technika jak w bankach, zapominają że każdy prowadzący dyrektor własnej agencji sam sobie jest szefem i nie musi się nikomu podporządkowywać.
6) JESTEŚ PRZEZ CHWILE NAJLEPSZY bo chcesz im pokazać jaki potencjał za Tobą stoi i jaki portfel, GDY CHCESZ W ZWIĄZKU Z TYM DOSTAĆ WIĘKSZĄ PROWIZJĘ TO JUŻ NIE MA KOMU Z TOBĄ ROZMAWIAĆ ZACZYNAJĄ SIĘ SCHODY. Oczywiście rezygnujesz bo widzisz walory innych Towarzystw oraz współpracę.
7)MAGICZNE 5 TYŚ. W PZU NIE ZAROBISZ WIĘCEJ NIŻ OKREŚLONĄ DLA CIEBIE PULĘ PIENIĘDZY NAWET JEŚLI PODWOISZ ILOŚĆ KLIENTÓW TO KIERO DOWALI CI RÓWNIEŻ NIESPOTYKANĄ SZKODOWOŚĆ Klienta 100% I ZOSTAJE CI POMNIEJSZONA PROWIZJA. OCZYWIŚCIE ODGÓRNIE ZABRONIONE JEST MÓWIENIE PRZEZ KIERO SKĄD BIERZE SIĘ SZKODOWOŚĆ CYT. KIER.:"NIE DOWIESZ SIĘ, WIĘC TYM SAMYM NIE WYELIMINUJESZ SZKODOWEGO KLIENTA, ZABRONIONO MI POWIEDZIEĆ." OCZYWIŚCIE NIEZGODNE Z ZASADAMI PANUJĄCYMI NA RYNKU ALE ZNAJDUJE SIĘ W UMOWIE PZU.
7) PRZEDE WSZYSTKIM NIEOPŁACALNI: W PZU DAJMY NA TO ZAPŁACISZ ZA PAKIET 2500ZŁ I POWINIENEŚ Z TEGO DOSTAĆ 250ZŁ PROWIZJI A DOSTANIESZ=0 I BĘDZIESZ MUSIAŁ DOPŁACIĆ ZA ZŁĄ KL B/M, BRAK ZDJĘĆ W TERMINIE, BRAK ROZLICZENIA cokolwiek.. W INNYM TU TO UBEZPIECZENIE BĘDZIE KOSZTOWAŁO 1500ZŁ DOSTANIESZ 15% PROWIZJI = 225ZŁ MENAGER ZAWSZE CI POMOŻE, DOSTANIESZ PREMIE, KLIENT WYJDZIE ZADOWOLONY, BĘDZIE MIAŁ DOBRA LIKWIDACJĘ WIĘC WRÓCI!!!
8) WSZYSCY AGENCI Z WYJAZDÓW UZNANIOWYCH ZA NAJLEPSZE USŁUGI I SPRZEDAŻ (PZU NIE ORGANIZUJE TAKICH WYJAZDÓW) POSIADAJĄCY PZU GŁOŚNO I WYRAŹNIE ARTYKUŁUJĄ, ŻAŁUJĄ ŻE PODPISALI I SIĘ MĘCZĄ Z TYM TOWARZYSTWEM!
9) I w końcu rachunki, PZU każe wystawiać sobie rachunek na te 5tyś z przykładu a nie na kwotę otrzymaną 2 tys, tym samym płacimy podatek od 5 tyś. Tłumaczą to swoistym zwrotem którego dokonają gdy tylko agent wyjaśni wszystkie błędy, chyba nigdy się to nie zdarzyło.
10) Klienci na to TU zdarzają się naprawdę rzadko i to multiagent musi się starać by pozyskać takiego klienta. Wiadomo że nikt nie będzie strzelał sobie w kolano. Tak więc BEZ STRESU nie ma tu mowy