Odpowiedź do komentarza:
stanowczo odradzam ubezpieczenie w Allianz
Zostałem zalanie z powodu uszkodzenia dachu.
Odpowiedz na moje zgłoszenie :
Dotyczy: Szkoda majątkowa z dnia 11.05.2017
Poszkodowany: Mihalj Horvat
Przedmiot szkody: Zalanie mieszkania
Kraj zdarzenia: Polska
Szanowni Państwo,
Uprzejmie informujemy, iż zgłoszona szkoda została skierowana na tzw. uproszczoną ścieżkę likwidacji ,
czyli bez oględzin naszego rzeczoznawcy. W związku z powyższym, Państwa roszczcenie zostanie
rozpatrzone w oparciu o informacje przekazanne w trakcie zgłoszenia szkody oraz w oparciu o przesłaną
dokumentację
Uprzejmie informujemy, że nie możemy zakończyć likwidacji ww. szkody z powodu braku
następujących dokumentów:
1.
2.
deklaracja formy rozliczenia : numer konta bankowego
zdjęcia przedmiotu szkody
Ponadto prosimy o wypełnienie i odesłanie załączonych druków:
1.administracja/właściciel - potwierdzenie przyczyny oraz zakresu szkody
Edyta Wiśniewska
Z poważaniem
Starszy Specjalista ds. Likwidacji
Szkód Majątkowych
Moja odpowiedz :
Szanowna Pani
Uprzejmie informuję, że Miejski Zarząd Lokali Komunalnych w Opolu administrator /zarządca budynku odmawia wystawienie jakiejkolwiek zaswiadczenia ,jezeli macie jakiesz pytania to prosze do ich zglosic sie na pismie.
W zalączniku przesyłam kosztorys remontu spowodowanego zalaniem.
Do wypłaty odszkodowania nie potrzebuje konto prosze mi przekazem pocztowym przeslac pienondze .
Pozdrawiam
Horvat Mihalj
Ich odpowiedz :
Dotyczy: Szkoda majątkowa z dnia 11.05.2017
Poszkodowany: Mihalj Horvat
Przedmiot szkody: Zalanie mieszkania
Kraj zdarzenia: Polska
Informujemy, iż z uwagi na przesłany kosztorys celem weryfikacji w sprawie zlecono oględziny. Prosimy
oczekiwać na kontakt Rzeczczonawcy.
Edyta Wiśniewska
Z poważaniem
Starszy Specjalista ds. Likwidacji
Szkód Majątkowych
DECYZJA :
Dotyczy: Szkoda majątkowa z dnia 11.05.2017
Poszkodowany: Mihalj Horvat
Przedmiot szkody: Zalanie mieszkania
Kraj zdarzenia: Polska
Szanowny Panie,
W nawiązaniu do otrzymanego pisma z dnia 7.06.2017r. w sprawie odmowy wypłaty odszkodowana
informujemy, iż na obecnym etapie likwidacji szkody nie znajdujemy podstaw do zmiany naszego
stanowiska.
W związku z wątpliwościami dotyczącymi daty powstania szkody, poprosiliśmy właściciela budynku -
Miejski Zarząd Lokali Komunalnych, o wyjaśnienia i przesłanie protokołu sporządzonego przez
administratora budynku. Do czasu jego otrzymaniu nie możemy przyjąć odpowiedzialności
odszkodowawczej za przedmiotową szkodę.
Jeśli przedstawione stanowisko i wyjaśnienia uznane zostaną przez Państwa za niesatysfakcjonujące,
Klient będący osobą fizyczną może złożyć wniosek o rozpatrzenie sprawy do Rzecznika Finansowego, a
także powództwo do sądu powszechnego, gdzie pozwanym powinien być TUiR Allianz Polska S.A., ul.
Rodziny Hiszpańskich 1, 02-685 Warszawa. Powództwo o roszczenia wynikające z umów ubezpieczenia
można wytoczyć albo według przepisów o właściwości ogólnej albo przed sąd właściwy dla miejsca
zamieszkania lub siedziby ubezpieczającego, ubezpieczonego, uposażonego lub uprawnionego z umowy
ubezpieczenia.
Anna Łabuda
Z poważaniem
Specjalista Likwidacji Szkód
Moja Odpowiedz:
Odwołanie
W odpowiedzi na decyzje z dnia 06.06.2017.wnoszę o jej zmianę i przyznawania my się należnego odszkodowania.
UZASADNIENIE
1.Szkoda powstała od 29.04.2017 do 10.05.2017. w czasie kiedy nie przebywałem w domu.
2.Na jakiej podstawie Państwo doszło do wniosku że szkoda powstała wcześniej ?
a) Gdzie Państwo widzi odparzone tynki ?(Pragnie was poinformować
że w mieszkaniu nie ma ściany otynkowanej )
b)”Mechaniczne” uszkodzenie podłogi (o dziwo na miejscu gdzie podłoga była zalana) jak nigdzie około tego miasta nie ma „mechanicznych” uszkodzeń ?
c)Żeby powstała pleśń wystarcza dwa do trzy dnia .Mnie nie było od 28.05.2017 do 11.05.2017. w domu .
Opady deszczu byli 29.04.2017. do 11.05.2017
Wasz „rzeczoznawca” był na oględzinach 29.05.2017.
30 dni od ostatnich opadów wystarczająco czasu żeby się
stworzyła pleśń.
3.Zgłosiliscie się na piśmie do zarządcy w celu potwierdzenia zdarzenia skoro twierdzicie że zdarzenia nie było ?
Mając powiszę na względzie ,wnoszę o zmianę decyzji i przyznania my się należącego odszkodowania
Ich odpowiedz:
Dotyczy: Szkoda majątkowa z dnia 11.05.2017
Poszkodowany: Mihalj Horvat
Przedmiot szkody: Zalanie mieszkania
Kraj zdarzenia: Polska
Szanowny Panie,
W nawiązaniu do otrzymanego pisma z dnia 7.06.2017r. w sprawie odmowy wypłaty odszkodowana
informujemy, iż na obecnym etapie likwidacji szkody nie znajdujemy podstaw do zmiany naszego
stanowiska.
W związku z wątpliwościami dotyczącymi daty powstania szkody, poprosiliśmy właściciela budynku -
Miejski Zarząd Lokali Komunalnych, o wyjaśnienia i przesłanie protokołu sporządzonego przez
administratora budynku. Do czasu jego otrzymaniu nie możemy przyjąć odpowiedzialności
odszkodowawczej za przedmiotową szkodę.
Jeśli przedstawione stanowisko i wyjaśnienia u