Odpowied¼ do komentarza:
oc sprawcy
Jaki¶ czas temu zdarzy³o siê tak, ¿e by³am osob± poszkodowan± w kolizji z innym pojazdem i sprawca by³ ubezpieczony w Benefii. Poniewa¿ u swojego ubezpieczyciela mam wykupion± bezpo¶redni± likwidacjê szkód chcia³am tak± szkodê zg³osiæ u siebie lecz polecono mi, ¿e je¶li mam dane sprawcy, jego polisê i wiem w jakim TU jest ubezpieczony to korzystniej jest zg³osiæ szkodê w tym TU ze wzglêdu chocia¿by na krótszy czas likwidacji szkody i auto zastêpcze. Tak te¿ chcia³am zrobiæ jednak... i tu siê zaczyna historia, nie dano mi mo¿liwo¶ci po³±czenia siê z rejestracj± szkód. Za ka¿dym razem gdy dzwoni³am na ich infoliniê ³±czy³o mnie z konsultantem Compensy, który u¶wiadomi³ mnie, ¿e te dwa TU siê ze sob± po³±czy³y ale maj± osobne infolinie i osobnych konsultantów. Najpierw zaproponowano mi pozostawienie kontaktu i oczekiwanie na kontakt ze strony konsultanta Benefii w ci±gu 24 godzin. Nie przysta³am na to, poniewa¿ zale¿a³o mi na czasie i na tym nieszczêsnym aucie zastêpczym. W takim razie konsultant Compensy zaproponowa³ bym zadzwoni³a za jaki¶ czas MO¯E jaki¶ konsultant bêdzie wolny. Ok, zadzwoni³am - ta sama ¶piewka... Drugi raz to samo, trzeci to samo... £±cznie dzwoni³am 5 razy i nic. W mojej dalszej rodzinie mam osobê pracuj±c± w Compensie i skontaktowa³am siê z ni±, by spytaæ czy ta sytuacja jest prawdziwa, bo zaczê³am mieæ w±tpliwo¶ci. Dowiedzia³am siê, ¿e tak, jest to prawda, Compensa i Benefia siê po³±czy³y i faktycznie maj± osobnych konsultantów ale uwaga uwaga na CA£¡ POLSKÊ JEST A¯ 5 KONSULTANTÓW BENEFII REJESTRUJ¡CYCH SZKODY !!!! To jest po prostu jaki¶ ¿art, taka firma, na pewno ma spor± ilo¶æ klientów i nie mog± zatrudniæ wiêkszej ilo¶ci tych konsultantów? Ci±gle cz³owiek ³±czy siê z Compens±, ludzie pracuj±cy tam te¿ na pewno ju¿ maj± do¶æ, nie raz siê nas³uchaj± niemi³ych rzeczy (sama w koñcu za 5 razem by³am niemi³a bo ju¿ nie wytrzyma³am) i z tego co siê dowiedzia³am ten problem trwa ju¿ d³u¿szy czas. Ja w rezultacie szkodê zarejestrowa³am w koñcu w swoim TU z regresem do Benefii, bo uzna³am, ¿e to nie ma najmniejszego sensu. Chcecie mieæ klientów ale ¿eby mieæ klientów trzeba te¿ mieæ pracowników, którzy bêd± mogli im pomóc.
Mo¿e lepiej to przemy¶leæ, pozdrawiam.