Odpowied¼ do komentarza:
Kpina i niekompetencja
Dramat, zepsuta pralka. Niezw³ocznie 23 listopada zg³oszona szkoda, 27 przyje¿d¿a serwisant, stwierdza usterkê i informujê mnie, ¿e czê¶ci zostan± zamówione. Mijaj± dwa tygodnie, nikt siê nie odzywa, dzwoniê i dostaje informacje, ¿e za dwa dni wyznaczona likwidacja szkody. Mija ten okres, nadal nic. Dzwoniê na infoliniê oni nie wiedz± co siê dzieje, informuj± mnie ze na likwidacjê szkody maj± 30 dni, a w wyj±tkowych okoliczno¶ciach kolejne 14!! dostaje nr do serwisu, a tam informacje, ¿e nadal nie maj± czê¶ci!! Mijaj± ¶wiêta, nadal nic. Dzi¶ 35 dni od zg³oszenia szkody, Ponownie kontaktuje siê z infolinia a tam Pani informuje mnie, ¿e obecny termin likwidacji szkody wyznaczono na 11 stycznia!!! T³umaczê, ¿e to ju¿ bêdzie po 30 dniach i nadzwyczajnych 14,które maj± na likwidacjê szkody. Ale Pani upiera siê, ¿e mog± sobie przed³u¿aæ terminy naprawy jak d³ugo chc±.Nie potrafi odpowiedzieæ na pytanie na jakiej.podstawie, przytoczyæ ustawy, powtarza tylko, ¿e niestety nie.ma na nic wp³ywu. Mo¿ecie sobie wyobraziæ co oznacza 1,5 miesi±ca bez pralki przy dwójce ma³ych dzieci!! Kpina!! Dzi¶ zadzwoni³am ponownie i okaza³o.siê, ¿e znów wprowadzono mnie w b³±d,11 styczeñ to przewidziany termin dostarczenia czê¶ci do serwisu, a termin naprawy? Nor wiadomo. firma Hestia, nie dotrzymuje warunków umowy jak równie¿ nie przestrzega zapisów z ustawy, która obligacje j± do likwidacji szkody max do 30 dni, w razie niemo¿no¶ci wywi±za³a siê z tego terminu powinna poinformowaæ o powodzie przed³u¿enia likwidacji szkody o kolejne 14 dni pisemnie. Czego nie zrobi³a, 14 dni minê³o 5 stycznia, a sprawa dalej ani drgnê³a. Je¿eli 11 stycznia pralka nie zostanie naprawiona,lub Nie otrzymam informacji o zwrocie gotówki lub otrzymaniu nowego sprzêtu zg³aszam sprawê do Komisji Nadzoru Finansowego. Z takim traktowanie klienta nie spotka³am siê nigdzie, wystrzegajcie siê jak mo¿ecie ubezpieczeñ w Ergo Hestia!!!!