Odpowied¼ do komentarza:
proces reklamacyjny
Próbuj±c odzyskaæ pieni±dze zaiwestowane w produkt Pareto II trafi³em do Pana Patryka D±browskiego. Choæ nadal czekam na ostateczne rozstrzygniêcie mojej sprawy, postanowi³em ju¿ teraz podzieliæ siê z Pañstwem swoimi spostrze¿eniami i wra¿eniami ze wspó³pracy z Panem D±browskim. Jest to cz³owiek kompetentny, posiadaj±cy spore do¶wiadczenie (tak merytoryczne, jak i praktyczne). Podchodzi do prowadzonej przez siebie sprawy w sposób profesjonalny i rzetelny. To, na co ja zwróci³em uwagê to fakt, ¿e Pan D±browski ju¿ na wstêpie przedstawia wszystko bardzo czytelnie i precyzyjnie. W ¿adnym momencie nie obiecuje, ¿e na 100% uda siê odzyskaæ wszystkie zainwestowane do tej pory w produkty finansowe pieni±dze w ca³o¶ci. Dotyczy to zarówno Pareto II, jak i innych produktów, jak np. Libra, Kwartalny Zysk i inne. Stawia sprawê jasno ju¿ na wstêpie, ¿e w kwestii rozmaitych produktów finansowych niczego nie mo¿na byæ pewnym. Pan D±browski przedstawia wszystkie rozwi±zania, które pozostaj± do dyspozycji i ka¿dy mo¿e samodzielnie zdecydowaæ, czy jest zainteresowany podjêciem takich dzia³añ. Po podjêciu decyzji, pan D±browski oferuje swoj± pomoc w dalszym procesie reklamacyjnym. Co jest bardzo wa¿ne dla mnie, po nawi±zaniu wspó³pracy, pan D±browski od pocz±tku wspó³pracy jest osob± bardzo dyspozycyjn±: zawsze odbiera telefon, kiedy dzwoniê z kolejnymi pytaniami i w±tpliwo¶ciami (je¶li w danej chwili nie mo¿e odebraæ, to zawsze oddzwania), cierpliwie t³umaczy wszelkie w±tpliwo¶ci i to jêzykiem w pe³ni zrozumia³ym dla przeciêtnego obywatela, który nie zawsze musi siê znaæ na tajnikach ekonomii i inwestowania. Podobnie jest z komunikacj± elektroniczn±. Zawsze najpó¼niej nastêpnego dnia otrzymujê odpowied¼ na moje pytania. Jestem bardzo zadowolony, ¿e jest bardzo zaanga¿owany w prowadzon± przez siebie sprawê.
Nie rozumiem natomiast zarzutów i pretensji kierowanych na tym i forum przez niektóre osoby wobec pana D±browskiego, ¿e naci±ga on ponoæ ludzi na pieni±dze i ¿e w zamian uzyskuje siê od niego pomoc kiepskiej jako¶ci. Jest to bardzo krzywdz±ce stwierdzenie dla tego pana. W moim przypadku wszystko by³o przedstawione bardzo klarownie ju¿ w trakcie pierwszej rozmowy telefonicznej. Pozna³em wówczas cennik za konkretny rodzaj pomocy oferowany przez pana D±browskiego i mia³em ¶wiadomo¶æ, ile poszczególne typy pomocy bêd± mnie kosztowaæ. Nic nie by³o przede mn± ukrywane. Ku mojej ogromnej rado¶ci i olbrzymieniu zaskoczeniu, pan D±browski (po zapoznaniu siê z moim przypadkiem) nie wzi±³ za okazan± mi pomoc, nawet jednej z³otówki. Tym bardziej ¶wiadczy to o jego szlachetno¶ci, bezinteresowno¶ci i empatii. Choæ nic nie jest jeszcze pewne w mojej sprawie, to polecam pomoc pana D±browskiego.
Z dotychczasowych rozmów telefonicznych oraz korespondencji mejlowej wy³ania siê obraz cz³owieka, który rozumie potrzeby innych ludzi, a tak¿e cz³owieka o wysokiej kulturze osobistej. Pan D±browski stara siê pomóc odzyskaæ pieni±dze tych ludzi, którzy w dobrej wierze zainwestowali oszczêdno¶ci swojego ¿ycia w produkty finansowe, które zgodnie z przedstawianymi ofertami mia³y byæ bezpieczn± lokat± kapita³u, a które tak± lokat± wcale nie s±.