Oc sprawcy
2017-04-26 21:29 środa ~Zszokowana
Jakiś czas temu zdarzyło się tak, że byłam osobą poszkodowaną w kolizji z innym pojazdem i sprawca był ubezpieczony w Benefii. Ponieważ u swojego ubezpieczyciela mam wykupioną bezpośrednią likwidację szkód chciałam taką szkodę zgłosić u siebie lecz polecono mi, że jeśli mam dane sprawcy, jego polisę i wiem w jakim TU jest ubezpieczony to korzystniej jest zgłosić szkodę w tym TU ze względu chociażby na krótszy czas likwidacji szkody i auto zastępcze. Tak też chciałam zrobić jednak... i tu się zaczyna historia, nie dano mi możliwości połączenia się z rejestracją szkód. Za każdym razem gdy dzwoniłam na ich infolinię łączyło mnie z konsultantem Compensy, który uświadomił mnie, że te dwa TU się ze sobą połączyły ale mają osobne infolinie i osobnych konsultantów. Najpierw zaproponowano mi pozostawienie kontaktu i oczekiwanie na kontakt ze strony konsultanta Benefii w ciągu 24 godzin. Nie przystałam na to, ponieważ zależało mi na czasie i na tym nieszczęsnym aucie zastępczym. W takim razie konsultant Compensy zaproponował bym zadzwoniła za jakiś czas MOŻE jakiś konsultant będzie wolny. Ok, zadzwoniłam - ta sama śpiewka... Drugi raz to samo, trzeci to samo... Łącznie dzwoniłam 5 razy i nic. W mojej dalszej rodzinie mam osobę pracującą w Compensie i skontaktowałam się z nią, by spytać czy ta sytuacja jest prawdziwa, bo zaczęłam mieć wątpliwości. Dowiedziałam się, że tak, jest to prawda, Compensa i Benefia się połączyły i faktycznie mają osobnych konsultantów ale uwaga uwaga na CAŁĄ POLSKĘ JEST AŻ 5 KONSULTANTÓW BENEFII REJESTRUJĄCYCH SZKODY !!!! To jest po prostu jakiś żart, taka firma, na pewno ma sporą ilość klientów i nie mogą zatrudnić większej ilości tych konsultantów? Ciągle człowiek łączy się z Compensą, ludzie pracujący tam też na pewno już mają dość, nie raz się nasłuchają niemiłych rzeczy (sama w końcu za 5 razem byłam niemiła bo już nie wytrzymałam) i z tego co się dowiedziałam ten problem trwa już dłuższy czas. Ja w rezultacie szkodę zarejestrowałam w końcu w swoim TU z regresem do Benefii, bo uznałam, że to nie ma najmniejszego sensu. Chcecie mieć klientów ale żeby mieć klientów trzeba też mieć pracowników, którzy będą mogli im pomóc.
Może lepiej to przemyśleć, pozdrawiam.