Compensa - oby nigdy wiêcj!
2022-01-25 15:26 wtorek ~Ma³gorzata
Mam do czynienia z Compens± poprzez sprawcê zdarzenia, które mia³o miejsce prawie 5 miesiêcy temu. Nie wyobra¿a³am sobie, ¿e w dzisiejszych czasach jeszcze istniej± firmy, które tak ignoruj± klienta. Ju¿ samo dodzwonienie siê graniczy z cudem. Nie ma konkretnej osoby, która zajmuje siê dan± spraw±, bezpo¶redniego kontaktu z tak± osob±, jedynie infolinia albo ogólny mail. Po zg³oszeniu zdarzenia, po ponad miesi±cu otrzyma³am odpowied¼ odmown±, ¿e nie zajm± siê spraw±, poniewa¿ sprawca nie ma ubezpieczenia w Compensie. Niezw³ocznie wys³a³am pismo drog± mailow± z wyja¶nieniem, ¿e posiada takie ubezpieczenie i udowodni³am to. Na maila mimo up³ywu grubo ponad 30 dni, nie otrzyma³am do dzisiaj ¿adnej odpowiedzi. Wys³a³am nastêpne pismo, tym razem listem poleconym i znowu cisza, mimo up³ywu wspomnianych 30 dni. Oko³o miesi±c temu uda³o mi siê dodzwoniæ na infoliniê. By³am przekierowywana od osoby do osoby, nikt o sprawie nic nie wiedzia³, jakby w ogóle jej nie by³o. Który¶ z kolei konsultant, chyba ¿eby siê mnie pozbyæ, stwierdzi³, ¿e to jest banalna sprawa, ¿e s± jakie¶ pisma ale on nie wie, dlaczego nikt na nie nie odpowiada. Poprosi³ o przes³anie kolejny raz dokumentów i zdjêæ dotycz±cych zdarzenia i obieca³ szybko za³atwiæ sprawê. Nie muszê dodawaæ, ¿e do tej pory cisza. To jest jawna kpina z klientów, którzy p³ac± niema³e pieni±dze za ubezpieczenie i nie mog± liczyæ w razie potrzeby na pomoc. I nie oczekujê od Compensy informacji, ¿e mam napisaæ maila na adres pomoc@... bo to jest pisanie na Berdyczów. Zapewne automat odpowiada na te wszystkie opinie. Od teraz bêdê pisaæ skargi do powa¿nych instytucji, które przynajmniej udziel± mi odpowiedzi w regulaminowym terminie. Radzê omijaæ Compensê wielkim ³ukiem.