Proces reklamacyjny
2016-04-29 08:39 piątek ~uzyskałem pomoc
Próbując odzyskać pieniądze zaiwestowane w produkt Pareto II trafiłem do Pana Patryka Dąbrowskiego. Choć nadal czekam na ostateczne rozstrzygnięcie mojej sprawy, postanowiłem już teraz podzielić się z Państwem swoimi spostrzeżeniami i wrażeniami ze współpracy z Panem Dąbrowskim. Jest to człowiek kompetentny, posiadający spore doświadczenie (tak merytoryczne, jak i praktyczne). Podchodzi do prowadzonej przez siebie sprawy w sposób profesjonalny i rzetelny. To, na co ja zwróciłem uwagę to fakt, że Pan Dąbrowski już na wstępie przedstawia wszystko bardzo czytelnie i precyzyjnie. W żadnym momencie nie obiecuje, że na 100% uda się odzyskać wszystkie zainwestowane do tej pory w produkty finansowe pieniądze w całości. Dotyczy to zarówno Pareto II, jak i innych produktów, jak np. Libra, Kwartalny Zysk i inne. Stawia sprawę jasno już na wstępie, że w kwestii rozmaitych produktów finansowych niczego nie można być pewnym. Pan Dąbrowski przedstawia wszystkie rozwiązania, które pozostają do dyspozycji i każdy może samodzielnie zdecydować, czy jest zainteresowany podjęciem takich działań. Po podjęciu decyzji, pan Dąbrowski oferuje swoją pomoc w dalszym procesie reklamacyjnym. Co jest bardzo ważne dla mnie, po nawiązaniu współpracy, pan Dąbrowski od początku współpracy jest osobą bardzo dyspozycyjną: zawsze odbiera telefon, kiedy dzwonię z kolejnymi pytaniami i wątpliwościami (jeśli w danej chwili nie może odebrać, to zawsze oddzwania), cierpliwie tłumaczy wszelkie wątpliwości i to językiem w pełni zrozumiałym dla przeciętnego obywatela, który nie zawsze musi się znać na tajnikach ekonomii i inwestowania. Podobnie jest z komunikacją elektroniczną. Zawsze najpóźniej następnego dnia otrzymuję odpowiedź na moje pytania. Jestem bardzo zadowolony, że jest bardzo zaangażowany w prowadzoną przez siebie sprawę.
Nie rozumiem natomiast zarzutów i pretensji kierowanych na tym i forum przez niektóre osoby wobec pana Dąbrowskiego, że naciąga on ponoć ludzi na pieniądze i że w zamian uzyskuje się od niego pomoc kiepskiej jakości. Jest to bardzo krzywdzące stwierdzenie dla tego pana. W moim przypadku wszystko było przedstawione bardzo klarownie już w trakcie pierwszej rozmowy telefonicznej. Poznałem wówczas cennik za konkretny rodzaj pomocy oferowany przez pana Dąbrowskiego i miałem świadomość, ile poszczególne typy pomocy będą mnie kosztować. Nic nie było przede mną ukrywane. Ku mojej ogromnej radości i olbrzymieniu zaskoczeniu, pan Dąbrowski (po zapoznaniu się z moim przypadkiem) nie wziął za okazaną mi pomoc, nawet jednej złotówki. Tym bardziej świadczy to o jego szlachetności, bezinteresowności i empatii. Choć nic nie jest jeszcze pewne w mojej sprawie, to polecam pomoc pana Dąbrowskiego.
Z dotychczasowych rozmów telefonicznych oraz korespondencji mejlowej wyłania się obraz człowieka, który rozumie potrzeby innych ludzi, a także człowieka o wysokiej kulturze osobistej. Pan Dąbrowski stara się pomóc odzyskać pieniądze tych ludzi, którzy w dobrej wierze zainwestowali oszczędności swojego życia w produkty finansowe, które zgodnie z przedstawianymi ofertami miały być bezpieczną lokatą kapitału, a które taką lokatą wcale nie są.