Żenada, żenada, żenada....
2009-03-06 10:51 piątek ~max
Ubezpieczyciel pozbawiony podejścia do klientów, zero kontaktu, konsultanci nie oddzwaniają.Poczytajcie opinie na forach i dyskusje na temat rozwiązywania problemów, które ów "ubezpieczyciel" stwarza.
Mnie osobiście konsultant telefonicznie "przesłuchał", obiecał zadzwonić ponownie celem uzupełnienia danych (nie zadzwonił), a potem bezczelnie wysłano mi rachunek do zapłaty z profilaktyczną informacją o firmie windykacyjnej na nim :/
Z daleka od tej firmy, doświadczyłem - nie polecam.
-
-
najgorszy ubezpieczyciel!!!!naciągacze! trzymajcie sie od nich z daleka!!!
-
Pod koniec roku wypowiedziałem im umowę (mam oczywiście potwierdzające to dokumenty). Swoją decyzję podtrzymałem jeszcze w czasie rozmowy telefonicznej. A po nowym roku zacząłem otrzymywać wezwania do...
czytaj dalej »
-
Spotkało to mnie.Zmanipulowali mnie telefonicznie.Działania bezwzględne .Efekt koszmarnie droga polisa druga w kolejności,od której nie było zmiłuj się.Straszenie windykacją Kaczmarski realne.MAFIA.OS...
czytaj dalej »
-
2014-07-08 13:42 wtorek ~Biuro Obsługi Klienta Liberty Direct |
[+] odpowiedz
@Krysti: Szanowna Pani, ponownie proszę o kontakt mailowy - mój adres to: aneta.linek@libertydirect.pl. Mając dane Pani polisy, będę mogła zweryfikować proces obsługi lub udzielić Pani dodatkowych inf...
czytaj dalej »
-
Dział obsługi klienta, bardzo słaby, ciągłe braki w zatrudnieniu - połowa ludzi na L4 i UŻ. Potrącają 1000 zł za szkolenie, podczas którego nic się nie nauczysz. Najważniejsza wiedza dotyczy wypowiedz...
czytaj dalej »
-
Masakra. Ludzie uważajcie na oszustów
-
FIRMA LIBERTY DIRECT DZIAŁA JAK OSZUŚCI.W MOIM PRZYPADKU UBEZPIECZYLI SAMOCHÓD KTÓRY NIE BYŁ ZAREJESTROWANY CO ZA TYM IDZIE NIE DOPUSZCZONY DO RUCHU WIĘC NIE OBEJMUJE GO USTAWA O OBOWIĄZKOWYM OC.WCISK...
czytaj dalej »
-
Boszzzz, ten wątek jeszcze żyje?! Od 2009 roku!!! Terenowy, to po co ubezpieczaleś samochód, jak wiedzialeś, że nie jest zarejestrowany? W sumie jako obywatela obowiązuje cię znajomość przepisów i ich...
czytaj dalej »
-
zgadzam się miałem kolizje serwis wycenił szkode na 54 tys auto warte 52 szkoda całkowita a liberty na 1 ogledzinach 12 tys na 2 ogledzinach bo powiadomiłem ich ze kwota jest zbyt niska i prosze o rze...
czytaj dalej »
-
Dzwoniłem w 4 miejsca i tylko w Liberty odebrali od razu praktycznie, co pokazuje moim zdaniem jak ta firma działa porównując do innych…
-
ta firma to kpiny kupiłem auto z oc w LD i jak chciałem wypowiedziec umowe to mi naliczyli za czas rozpatszenia umowy a ja nie podpisywałem z nimi umowy tylko samochód kupiłem z tym dziadostwem i odra...
czytaj dalej »
-
mam identyczną sytuację, co z tym zrobiłeś? bo ja im kuźwa nie zamierzam płacić
-
Wcale tak nie jest ze Liberty Direct szybko wypłacą odszkodowania za szkodę ci wypłacą.Zgłosiłem szkodę 2 lutego po 30 dniach przysłali mi pismo ze sprawa przedłuży się do 90 dni właśnie minęło 90 dni...
czytaj dalej »
-
Nie polecam najgorszemu wrogowi tej firmy ubezpieczeniowej ,opis w internecie jest przestrogą .Paranoja i wyzyska ,płacą składki a na odszkodowanie czekam juz ponad 3 tygodnie .MASAKRA Moje pieniądze ...
czytaj dalej »
-
Potwierdzam wcześniejsze negatywne opinie...Odradzam !
-
Miałem 18 samochodów ubezpieczałem i odbierałem wypłaty ubezpieczeń z chyba wszystkich towarzystw ubezpieczeniowych jakie są na rynku. Jednak nigdy nie miałem do czynienia z tym całym liberty do momen...
czytaj dalej »
-
Mam podobne odczucia. Sprzedając pojazd obcokrajowcowi popełniłem błąd i nie wpisałem do umowy kupna - sprzedaży adresu kupującego. Przekazałem do Liberty Direct kopię złożonego w urzędzie dzielnicy z...
czytaj dalej »
-
4 miesiące zwracajają kase za lawete i końca nie widać a jak dzień się spużniłem ze składką to wysłali komornika
-
to jeszcze nic dopóki nie dojdzie do szkody nikt nie zdaje sobie sprawy co się dzieje.
Wycena szkoda z AC warsztat salon firmowy wycena kosztorys 2 tys, oferowane, wypłacone przez Liberty 645zł??
-
Popieram opinię negatywną. Firma LD bierze składkę, lecz nie robi nic dla klienta. Po wypowiedzeniu umowy nie przekazują historii przebiegu ubezpieczenia do innych ubezpieczycieli i w ten sposób pozba...
czytaj dalej »
-
alez ten wątek obrósl w korespondecnje, a jakie emocje, ile wymoderowanych obrażliwych treści… Ale tym co szukają opinii o towarzystwie, powiem, że jeśli chodzi o inne towarzystwa, to też so...
czytaj dalej »
-
Ja również mogę powiedzieć z własnego doświadczenia - nigdy więcej Liberty Direct, ani żadne ubezpieczenia typu direct! Kontakt z nimi jest ograniczony, wiadomo, co chwilę odbiera inny konsultant! Maj...
czytaj dalej »
-
A ja mam inny problem. W lutym tego roku zostałem uderzony w tył przez kierowcę samochodu ubezpieczonego w Liberty. Była policja , została stwierdzona tego pana. Przyjechał ktoś kto opisał szmochód, d...
czytaj dalej »
-
ubezpieczyciel jest beznadziejny jestem poszkodowanym z oc sprawczy
sprawca jest winny i się przyznaje do tego na piśmie i telefonicznie
a liberty uważa iż nie należy się odszkodowanie zero . Tota...
czytaj dalej »
-
ja również mam tą samą sytuację od dwóch miesięcy piszą mi że nie mogą skontaktować się ze sprawcą aby sprawdzić swoją odpowiedzialność a wiem że sprawca już odesłał im formularz o szkodzie więc nie w...
czytaj dalej »
-
Gracjan i co? Wyjaśniło się coś?
-
nic nowego, napisałem do nich że mają czas do 25 kwietnia czyli 90 dni po zgłoszeniu szkody, a oni nic nie odpisali....
-
Teraz firmy mają takie systemy on-line, gdzie można sprawdzać jak w banku, samemu, nie trzeba czekać. Sprawdź, czy też taki mają.
-
Firma totalnie beznadziejna, zatrudniająca jako likwidatorów szkód ludzi totalnie oderwanych od rzeczywistości. Wycenili mi szkodę z AC początkowo na 3200, odpisałem, że nie ujęli kilku spraw, które z...
czytaj dalej »
-
Tak się zastanawiam, czy przypadkiem warsztat nie przegiął z wyceną... Ja też mam ubezpieczenie w Liberty Direct, też miałam wypadek i absolutnie nie narzekam na proces likwidacji szkody - było miło, ...
czytaj dalej »
-
Piotr
Nie cukruj, pewnie jesteś pracownikiem LD i próbujesz to robic reklamę firmie, ale niestety rzesza niezadowolonych klientów rośnie, więc może warto pomyśleć o zmianie pracy. :-)
Pozdrawiam ...
czytaj dalej »
-
Jezuniu, jak się trafi ktoś zadowolony, to od razu podejrzamy o branie kasy, Co za kraj
-
Jezuniu, jak się trafi ktoś zadowolony, to od razu podejrzamy o branie kasy, Co za kraj
-
W tym roku postanowiłam zmienić ubezpieczyciela. Przez lata korzystałam z oferty PZU - pakiet. Zdecydowałam się na Liberty Direct - pakiet . Zostałam poinformowana, że przysługuje mi prawo do wypowie...
czytaj dalej »
-
Nie życzę nikomu aby był skazany na potyczki z Liberty Direct jeżeli chodzi o szkodę z OC sprawcy nie miałem do czynienia ze szkodą z AC ale mogę się tylko domyślać, że byłoby jeszcze gorzej niż z OC....
czytaj dalej »
-
Kiedy oddzwaniają w sprawie uzgodnienia składki nie trwa to dłużej jak 2 min a w sprawie wypowiedzenia umowy czekałem 5 dni ! na telefon od nich w końcu sam musiałem zadzwonić na następny dzień dostał...
czytaj dalej »
-
Popieram Ludzie UWAGA na ten ŚMIEĆ mi zrobili to samo UWAGA UWAGA UWAGA !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
-
Zgadzam się w 100%!!! Wymuszają pieniądze bez uzasadnienia za co, celowo działają na niekorzyśc klienta, nie odpowiadają na reklamacje, nie reagują na maile, nie oddzwaniają, konsultanci aroganccy i n...
czytaj dalej »
-
2011-09-09 09:31 piątek ~Katarzyna Krokos Kierownik Działu Obsługi Klienta |
[+] odpowiedz
Szanowna Pani,
Z przykrością przeczytałam Pani opinię na temat naszej firmy. Chciałabym dowiedzieć się więcej na temat opisanej przez Panią sytuacji. Dzięki temu będziemy mogli zbadać Pani sprawę i u...
czytaj dalej »
-
No cóż po pierwsze to możecie huknąć w główkę niejaką Panią Iwonę K.
Tą która obecnie jest na chorobowym. Dzięki niej w dużej mierze szkoda,zgłoszona 27 lipca (mieszkaniowa) zakończyła się wysłaniem ...
czytaj dalej »
-
No cóż, Pani Katarzyna Krokos tylko udaje zainteresowanie sprawami,pewnie po to, by dobrze "wyglądac"na forum i poprawic wizerunek tej złodziejskiej firmy.Napisałam dwa maile bezpośrednio do...
czytaj dalej »
-
Jestem w trakcie rozwiązywania wypowiedzenia które trafiło jeden dzień przed końcem umowy z Liberty Direct. Pani grzecznie informuję, że umowa z podanym nr polisy nie obowiązywała w LB (podaje inny nr...
czytaj dalej »
-
Niech mi ktoś pokaże firmę idealną. Zawsze znajdą się głosy za i przeciw. Jakoś dotychczas
moja „współpraca” z liberty układa się bez zarzutów i na kolejny rok znów się u nich
ub...
czytaj dalej »
-
Podpisuję się również, żenada, żenada... Konsultanci za każdym razem mówią coś innego :( Moją prośbę o pilne oddzwonienie potraktowali jak "powietrze"...
-
co innego mówią przez telefon co innego piszą a co innego robią :( zawiodłam się :((
-
Jak to jest, że jednych takie straaaszane rzeczy spotykają, a innym jakoś współpraca z liberty układa się bezproblemowo? :>
-
To proste! Sami sob ie wystawiają bardzo dobre opinie.
-
Niekoniecznie. /przepraszam za lierówki, kalawiaura mi nawala/ Rozwaliłam auo (moja wina, szkoda całkowia)kwoa ubezpiecenia obniżona o jakieś 300-400 zł dlaego, że auo z prwanego imporu bło i o bł brz...
czytaj dalej »
-
Jeśli ktoś się jeszcze zastanawia to już z doświadczenia własnego mogę liberty polecić. Dobra firma, która dba o klienta. Czytałem dużo starszych wpsiów, ale ewidentnie widać, że poprawili jakość obsł...
czytaj dalej »
-
Generalnie nia mam większych uwag do liberty. Niedawno ubezpieczałem i też niedawno przydażyła mi się szkoda. Sprawna obsługa bez problemów. Polecam!
-
ten problem ja mam.teraz windykacja mi grozi
-
Ode mnie duży pozytyw za błyskawiczne załatwienie sprawy wypłaty z AC. mogę powiedziec, że przyszło nawet szybciej niż się spodzwiewałam :)
Gorąco polecam! JoannaB
-
A ja się pochwale, ze nie miałam żadnych problemów z likwidacją szkody. Jestem zadowolona i z wypłaty :-) i z obsługi!
-
I ja również czułem się jakbym gadał z automatem który zna tylko ustawę o ubezieczeniu pojazdów... Masakra żadne pisma, żadne wyjasnienia, zero kontaktu, a po pół roku wezwanie do zapłaty składki ze s...
czytaj dalej »
-
2011-01-17 16:47 poniedziałek ~Katarzyna Krokos Kierownik Zespołu Obsługi Klienta |
[+] odpowiedz
Witam, z informacji podanych na forum nie jesteśmy w stanie zidentyfikować opisanej sytuacji. W celu jej wyjaśnienia uprzejmie proszę o kontakt bezpośrednio ze mną na: katarzyna.krokos@libertydirect.p...
czytaj dalej »
-
jak im wisiales kase to musiales zaplacic..przychodzily pisma..to proste... ja mam w link4 to dopiero masakra... za rok wracam do LD wiecej zaplace ale odszkodowanie zaplaca..
-
Dokładnie pół roku temu wypowiedziałam umowę bo sprzedałam samochód. Teraz kupuję nowy więc postanowiłam zrobić rozpoznanie w firmach ubezpieczeniowych Ponieważ pomimo różnych doświadczeń mniej czy ba...
czytaj dalej »
-
2011-07-21 10:18 czwartek ~niestety jeszcze klient LD |
[+] odpowiedz
Ja mam negatywne doświadczenia z LD, tak więc podpisuję się pod "żenada". Ponadto jedno z najdroższych OC na rynku. Kupiłem ubezpieczony tam samochód i dostałem wezwanie do zapłaty składki O...
czytaj dalej »
-
Mam identyczne doswiadczenie. Kupiłam samochód z opłaconym ubezpieczeniem OC. Wysłali mi dopłatę za pół roku w wysokości, co w innej firmie miałabym AC. Ponadto robiłam kalkulację na ich stronie inter...
czytaj dalej »
-
Skoro miałaś opłaconą polisę sprzedającego, to za co kazali Tobie dopłacać?
Pierwszy krok w kierunku ubezpieczenia po kupnie samochodu używanego, to sprawdzenie czy otrzymało się ważną polisę, czy be...
czytaj dalej »
-
A to będzie miał niespodziankę nabywca jak się spóżni. Kupił samochód z wypowiedzianą polisą oc.Oczywiście miała Pani takie prawo z ar.28 ustawy,Czyli polisa trwa do końca umowy.
-
a ja polecam serdecznie szczególnie AC!!!, błyskawiczna decyzja o wypłacie odszkodowania i niska cena jak dla mnie to w sam raz...bez sensu słuchać konkurencji bo na każdym forum każdej firmy sa negat...
czytaj dalej »
-
ciekawe czy przynajmniej dobrze Ci płacą za takie kocopoły i bzdury...
-
Jechałam sobie dzisiaj taxi na USG (II trymestr ciąży) i ku mojemu pozytywnemu zaskoczeniu okazało się, że taksówki w naszym mieście biorą udział w akcji "Taksówka z fotelikiem". Nie trzeba ...
czytaj dalej »
-
Ja się z tymi negatywnymi opiniami nie mogę zgodzić. Też mam ubezpieczenie w Liberty i też miałem problem dzięki jednej pani w Oplu. Wypłata pieniędzy z ubezpieczenia poszła szybko i bez problemów, wi...
czytaj dalej »
-
Przejrzałem kilka wątków na tym forum i wynika z tego że najlepiej się nie ubezpieczać bo wszędzie kradną i oszukują... Paranoja. Mimo wszystko ubezpieczyłem się w LD, już drugi rok minął, spokój, cis...
czytaj dalej »
-
Tak jak piszecie, konsultanci nie oddzwaniają a rozmowa z nimi to jak słuchanie bajek. Firma, która bezprawnie naciągneła mnie na prawie 200zł. Po raz pierwszy zdarzyło mi się na moją prośbę odsłuchac...
czytaj dalej »
-
Też wyciągnęli ze mnie ok.700zł.niechcianej polisy.14 lat ubezpieczam auta i jestem zszokowana napastliwością Liberty direct.
-
2014-06-10 08:15 wtorek ~Biuro Obsługi Klienta Liberty Direct |
[+] odpowiedz
Szanowna Pani, ponawiam prośbę o przesłanie wiadomości na mój adres: aneta.linek@libertydirect.pl. Pozdrawiam, Aneta Linek, Kierownik Zespołu Obsługi Klienta w Liberty Direct
-
Miałam dokładnie takie same odczucia i podjęłam taką samą decyzję jak Ty :) Mam ubezpieczenie w liberty. To stosunkowo nowa firma ma naszym rynku, a jak wiadomo ludzie boją się nowości. To dopiero par...
czytaj dalej »
-
Podpisuję sie wszystkimi łapkami, doświadczyłam tego samego:-(
-
Jestem najbardziej za...robią sobie jakąś rekalkulację z kosmosu nie biorąc zniżek po uwagę, a upominając się o zniżki otrzymujecie pisemko z Kaczmarski inkaso. To są kpiny!!!
-
Zupełnie pozytwnie. Bardzo szybka i bezproblemowa wypłata z AC. Polecam, szczególnie pakiet premium.