Brak kompetencji
2022-05-20 13:43 pi±tek ~Paulina
Jednym s³owem jestem mocno, ale tak naprawdê mocno za¿enowana podej¶ciem do klienta, kultur± obs³ugi wniosków i du¿ymi brakami w wiedzy pracowników NN na temat podstawowych wniosków dot. wypowiedzenia umowy polisy/ anulowania automatycznych pobrañ z konta bankowego. Jako klient oczekujê precyzyjnej, sprawnej, kompetentnej obs³ugi i prostych wyja¶nieñ jakie kroki mogê podj±æ, aby rozwi±zaæ umowê. Niestety ¿adnej satysfakcjonuj±cej odpowiedzi podczas wizyty w oddziale nie dosta³am. Przedstawiciel nie potrafi³ odpowiedzieæ na podstawowe pytania, nie wiedzia³ jaki dokument bêdzie odpowiedni, nie mia³ bladego pojêcia jak anulowaæ automatyczne op³aty z konta....Przysz³am z uzupe³nionym wnioskiem wydrukowanym z oficjalnej strony NN, chcia³am tylko go z³o¿yæ i uzyskaæ pokwitowanie, ¿e zosta³ przyjêty do realizacji... Ale...nie mo¿e byæ ³atwo. Przedstawiciel duma³ dobre 15 minut czy ten wniosek jest prawid³owy, nie potrafi³ siê okre¶liæ co powinnam wype³niæ, dzwoni³ na infoliniê aby dopytaæ o co chodzi, wertowa³ gor±czkowo oficjaln± stronê internetow± NN...Czu³am siê fatalnie zak³opotana, jakbym zrobi³a wielki problem i przysz³a z nie wiadomo jak skomplikowan± pro¶b±. Finalnie... dosta³am pust± kartkê papieru i d³ugopis i zosta³am poinstruowana, ¿e muszê odrêcznie napisaæ swoj± wersjê wypowiedzenia umowy i oni to wy¶l± poczt±. ¦miech na sali. Wysz³am, och³onê³am, zadzwoni³am na infoliniê NN i przemi³a Pani mnie uratowa³a i jej jako¶ bez problemu uda³o siê (w ci±gu 2 minut) cofn±æ polecenie automatycznego przelewu co bêdzie skutkowaæ rozwi±zaniem umowy po 60 dniach bez konsekwencji finansowych. Szok i niedowierzanie, bo jednak siê da! Zastanawiam siê w takim razie po co istniej± oddzia³y NN, w których pracownicy nie wiedz± zbytnio co tam robi± i jak dobrze pomóc klientowi. Szczerze nie polecam, fajnie jest zawsze na pocz±tku, jak podpisuje siê umowê, ale jak chce siê z niej zrezygnowaæ to jest pod górkê.