Pora¿ka i nieuczciwo¶æ
2020-10-06 11:42 wtorek ~gudii
Postanowi³em poznaæ ofertê najwiêkszego ubezpieczyciela. Chcia³em skorzystaæ z ubezpieczenia domu i NNW w ¿yciu prywatnym. Wszystko za po¶rednictwem kontaktu telefonicznego na infolinii PZU. Po wys³uchaniu oferty chcia³em wszystko przemy¶leæ i umówi³em siê na kontakt telefoniczny z konsultantem. Konsultant nie oddzwoni³ wiêc postanowi³em sam zadzwoniæ. Zapyta³em o konsultanta z którym chcia³em rozmawiaæ i uzyska³em odpowied¼, ¿e jest na urlopie na ¿±danie. Zachêcony postanowi³em kontynuowaæ rozmowê z konsultantem, który odebra³ po³±czenie. Oczywi¶cie poinformowa³ mnie, ¿e s³ab± ofertê otrzyma³em i ¿e on da mi lepsz±. Otrzyma³em nie co dro¿sz± ofertê ni¿ u konkurencji w zwi±zku z ubezpieczeniem domu. Natomiast odno¶nie ubezpieczenia NNW zupe³nie nie t± ofertê jak± chcia³em jak siê po czasie okaza³o. Nie podpisa³em ¿adnej umowy tylko umowa zosta³a zawarta przez telefon. Nauczony do¶wiadczeniem i poszanowaniem klienta przez inne firmy ubezpieczeniowe postanowi³em, ¿e nie chcê takiego ubezpieczenia z którego jestem niezadowolony i nie op³aci³em sk³adki. U innych ubezpieczycieli je¶li siê rozmy¶lisz po podpisaniu umowy i nie op³acisz pierwszej sk³adki to umowa wygasa- tak jest np. w Compensie czy Nationale Nederlanden. Nikt od Ciebie nic nie chce bo rozumie, ¿e nic na si³ê i szanuje klienta, poniewa¿ zale¿y tym firmom nie g³ównie na zysku, ale na tym, aby klient wiedzia³ co kupuje i by³ zadowolony. PZU zachowuje siê jak by by³o firm± ma³o znan±, firm± Krzak i aby tylko zarobiæ i pozyskaæ jak najwiêcej pieniêdzy, a Klient siê dla nich nie liczy. Bazuj± na nieuczciwo¶ci i niewiedzy klientów. Zadzwonili do mnie z dzia³u windykacji PZU to powiedzia³em, ¿e takie postêpowanie jest nieuczciwe i od razu wpisali mnie do rejestru d³u¿ników oraz przekazali sprawê do Firmy windykacyjnej Kaczmarski z pro¶b± o pomoc w uzyskaniu zap³aty za ubezpieczenie. Wiem, ¿e mo¿na odst±piæ w ci±gu 14 dni od umowy zawieranej na odleg³o¶æ, ale nie mia³em g³owy do tego poniewa¿ chorujê i wysz³y dodatkowo inne sprawy. Nie spodziewa³em siê tak nieuczciwego podej¶cia z ich strony, gdy¿ jest to znana firma i du¿a oraz mia³em przyk³ady z innych firm ubezpieczeniowych. Napisa³em reklamacjê do PZU to jej dobrze nie przeczytali. W reklamacji napisa³em, ¿eby anulowali umowy oraz co o tym my¶lê i przebieg sytuacji. To odpisali, ¿e nie znajduj± podstaw do uznania reklamacji za zasadn± i ¿e mogê w ka¿dej chwili rozwi±zaæ umowê, lecz nic nie napisali ¿e rozwi±zuj± tak jak prosi³em w reklamacji. Oczywi¶cie mam zap³aciæ za czas ubezpieczenia do kiedy bêd± trwa³y umowy. Wiadomo, ¿e przy tego typu transakcji przez telefon, cz³owiek nie jest w stanie wszystkiego zapamiêtaæ i wierzy w to co mówi konsultant. Uczciwa firma w taki sposób by nie post±pi³a tylko okaza³aby szacunek dla klienta i jego dobro oraz jego zadowolenie. Uwa¿ajcie na praktyki jakie stosuje PZU bo pó¼niej mo¿e byæ niemi³a niespodzianka. Jest to ewidentne sprzedawanie produktu na si³ê, wykorzystuj±c niewiedzê drugiej strony i brak poszanowania.